כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כ-150 מנהלים השתתפו בכנס ייעודי ראשון למנהלי מוסדות צאנז

בשיתוף ר' חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי בבנק מרכנתיל, נערך כנס מנהלי מוסדות חסידות צאנז עם הרצאות תואמות ומפגשים אישיים בין מנהלי המוסדות למנהלי סניפי מרכנתיל. מהבנק נמסר: "כנס זה הינו ביטוי נוסף לפעילות הבנק בקרב הקהילה והיותו שותף במיזמים שונים לתועלת הציבור".

כ-150 מנהלים השתתפו בכנס ייעודי ראשון למנהלי מוסדות צאנז
מרכנתיל צאנז צילום: יח"צ

כ-150 מנהלי מוסדות צאנז השתתפו בכנס ייחודי וראשון שנערך בשיתוף עם בנק מרכנתיל במלון בית האלה שבהרי ירושלים. ר' חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי בבנק מרכנתיל, נשא דברים בנושא מימון לקהילות והדגיש את המחויבות של הבנק לצרכי הקהילה.

בנוסף, מנהל האשראי במרכז עסקים חרדי בבנק מרכנתיל, אהוד אוחנה, נשא דברים בנושא חיתום אשראי לעמותות. התוכן בכנס הותאם לצרכי המוסדות כדי להעשיר את הידע ולהנגיש מידע מקצועי הנוגע להנהלת המוסדות. כמו כן, במהלך הכנס נערכו פגישות אישיות עם מנהלי הסניפים של מרכנתיל: רונן צדיק, גואל שורקי, עמוס עטיה, צבי פרנק וניסים חדידה, מ. פיתוח עסקי במרכז עסקים חרדי, שקיבלו תגובות חיוביות מהמשתתפים והודו להם על היוזמה הברוכה.

מבנק מרכנתיל נמסר: "אנו רואים חשיבות רבה ביוזמות מסוג זה המבטאות את הקשר העמוק וההכרות עם הקהילות. הקשר החם וארוך השנים עם קהילת צאנז בנתניה, הביא להצלחת הכנס בהשתתפותם של כ-150 מנהלי מוסדות מהחסידות. כנס זה הינו ביטוי נוסף לפעילות הבנק בקרב הקהילות והיותו שותף נאמן עם הבנה מצוינת במיזמים שונים לתועלת הציבור".

בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד