כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

פסח ברכסים: עשרות אירועים והופעות לכל המשפחה

במגזין מיוחד שיוצא לאור ברכסים לקראת פסח, מופיעים עשרות אירועים שיתקיימו ביישוב במהלך ימי ערב החג וחול המועד. כמו כן, במגזין ניתנת לתושבים סקירה מקיפה על התפתחות היישוב הישן, לצד הקמת השכונות החדשות. ראש המועצה – הרב דן כהן: " אנו שמחים להגיש לתושבים מגזין עב כרס המפרט את פיתוחה ושגשוגה של רכסים, לצד פרסום עסקים ברכסים, ועשרות אירועים והופעות ברמה הגבוהה ביותר". סגן ומ"מ ראש המועצה – הרב יצחק רייך: "המגזין המפרט את ההופעות אף מרחיב בעניין הפיתוח של היישוב הישן ובניית השכונות החדשות, לצד שמירה על איכות וצביון המקום". ראש המועצה הדתית ויו"ר הנהלת המתנ"ס – הרב שלמה הומינר: "אני מודה לראש המועצה ולסגנו ומ"מ, על תמיכתם בפעילותו של המתנ"ס במהלך כל השנה".

פסח ברכסים: עשרות אירועים והופעות לכל המשפחה
רכסים מגזין פסח צילום: יח"צ

פסח ברכסים: במגזין מיוחד שחולק ברכסים ויוצא לאור ביוזמת המועצה המקומית, מופיעה רשימה של עשרות אירועים והופעות שיתקיימו במהלך ימי החג במתנ"ס ובתיכון.

בתוך המגזין בן ה- 104 עמודים, קיימת סקירה מקיפה על תנופת ההתפתחות של רכסים, בבנייתן של השכונות החדשות, ובפיתוח היישוב הישן ושל מבני הציבור שבו. המגזין נפתח בדברי ראש המועצה הרב דן כהן, וסגנו ומ"מ הרב יצחק רייך, שמגישים לתושבים את עקרונותיהם לפיהם הם פועלים במהלך כל השנה – לרווחת ולטובת התושבים, ומסיימים בברכת פסח כשר ושמח. בהמשך מובאת סקירה על חברת ערים – החברה שנבחרה על ידי משרד השיכון ומועצת רכסים לבניית התשתיות ומבני הציבור של השכונות החדשות ביישוב, בהיקף של כמיליארד ₪. בהמשך מובא מידע על מינהלת ' תנופה' – מינהלת הפיתוח של רכסים, שמלווה את כל תהליך הפיתוח ביישוב בכל המישורים על ידי אנשי מקצוע בכירים, שפעילותם המבורכת של חלק מאנשי המינהלת בעבר אף מוזכרים במגזין – בכדי להדגיש את פעילותה המקצועית של המינהלת.

בנוסף, במגזין קיימים עמודי תמונות ממהלך הפיתוח ביישוב של תשתיות ומבנים שבבניה, המלוות בכתבות תוכן בדבר פעילות המועצה לפיתוחן של השכונות הישנות לצד בניית השכונות החדשות, המהוות עוגן כלכלי בטוח כדי שיוכלו להמשיך בפיתוח היישוב הישן.

במסגרת תוכנית לקידום עסקים, מוגשים במגזין פרסומי עסקים ביישוב רכסים, בבחינת צאו והתפרנסו זה מזה.

בסוף המגזין ישנם עמודי תוכן לילדים עם פעילויות ואתגרים, כשעל ידי פתירת התשובות ושליחתן למייל של המתנ"ס אף ניתן לזכות בפרסים יקרי ערך.

כמו כן, ישנם עמודי מתכונים לפסח, עם מדריך לאכילה נכונה ובריאה במהלך ימי החג.

ראש המועצה הרב דן כהן: "אנו שמחים להגיש לתושבים מגזין עב כרס המפרט את פיתוחה ושגשוגה של רכסים, לצד פרסום עסקים ברכסים, ועשרות אירועים והופעות ברמה הגבוהה ביותר שייערכו במתנ"ס ובתיכון במהלך ימי ערב החג וחול המועד. ידידי סגן ראש המועצה ­- הרב יצחק רייך ואני, פועלים יחדיו כל השנה לטובת ולרווחת התושבים, ונמשיך לדאוג ליישוב ולהתפתחותו תוך שמירה על צביון המקום כאיכותי ותורני. פסח כשר ושמח".

סגן ומ"מ ראש המועצה הרב יצחק רייך: "בפעילותו של יו"ר הנהלת המתנ"ס וכלל עובדי המועצה, אנו גאים להגיש לתושבים רשימה מכובדת של אירועים והופעות שיתקיימו במהלך ימי החג. המגזין המפרט את ההופעות אף מרחיב בעניין הפיתוח של היישוב הישן ובניית השכונות החדשות, לצד שמירה על איכות וצביון המקום. נמשיך יחד עם ידידי ראש המועצה – הרב דן כהן, לעשות הכל בצורה הטובה ביותר למען התושבים".

ראש המועצה הדתית ויו"ר הנהלת המתנ"ס – הרב שלמה הומינר: "המועצה המקומית רכסים מביאה משאבים רבים לפעילותו ופיתוחו של המתנ"ס. במהלך החג ייהנו התושבים מהופעות, הצגות ושלל פעילויות לכל המשפחה כשכל הפעילויות הינן ברמה הגבוהה ביותר. אני מודה לראש המועצה הרב דן כהן, ולסגנו ומ"מ הרב יצחק רייך, על תמיכתם בפעילותו של המתנ"ס במהלך כל השנה".

 

רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד