י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בראש שלך • קטלוג הפאות החדש של חני וקשטוק

היא פאנית מזה שנים, היא משווקת פאות יוקרה ארץ ובחו"ל, היא מומחית לענייני שיער איכות ומעבר לעוד "סלון פאות" היא מהווה בית לכל לקוחותיה • חני וקשטוק עם קטלוג חדש ויוצא דופן לשנת 2015

צילום: הדס עזריאלי
צילום: הדס עזריאלי

חני וקשטוק היא פאנית, אשת סטיילינג ומייצרת את הטרנדים הבאים בעולם הפאות, מנהלת סלון לפאות מזה 25 שנים ובשונה מכל הפאניות היצרניות חני אינה מייצרת פאות, אלא שותפה לתהליך הייצור יחד עם מס' ייצרניות איתן עובדת מזה שנים. היא מהווה ליווי צמוד לכל לקוחה החל מהתאמת הפאה למבנה הפנים, לבחירת השיער האיכותי ויחד עם הייצרנית מייצרת את המוצר המושלם עבור לקוחותיה מתוך הקפדה על רמת גימורים גבוהה, בניה נכונה ושיער איכותי.

למכור פאה – זו לא בעיה, לתת את השירות זו החוכמה
רובנו נתקלות בבעיה שנקראת "שירות לקוחות", המרדף האינסופי אחר יצרניות שעסוקות בהכנת כמויות פאות המתקשות לספק ללקוחות הקטנות את שירות האחד על אחד, מה שגורם לעיתים לאכזבה, תסכול וחוסר שביעות רצון מצד הלקוחות. וזה מה שמאפיין את היחודיות של חני המתבטאת בשירות אישי וליווי צמוד בכל תהליך ייצור הפאה ועד סיום שנת האחריות. הזמינות, המענה המהיר והמיידי וביצוע משימות כשהן בראש סדר העדיפויות אצלה, מה שלטענתה לא פחות חשוב מפאה יפה ומוצלחת.
חני נלחמת עד הסוף עם כל יצרנית ומנהלת משא ומתן מאחורי הקלעים וכל זאת על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת בין הלקוחות ליצרניות. חני בהחלט רואה את הלקוחות לפני הכל, כי מחיר הפאות כ"כ גבוה שאין הצדקה להתפשר על פחות מ 100%
העיצוב העכשווי המוקפד בשילוב טרנדים ממש בולט לעין בפאות שעזבו את הסטודיו של חני, כשרואים את הפאה שיצאה תחת ידיה, העיצוב צועק "חני וקשטוק", המיתוג בא לידי ביטוי בהקפדה על צבעים חיים, כימיה וצבע ברמה גבוהה ונכונה ובצבעים לא קונבנציונאליים.
גם האווירה בסטודיו היא משפחתית ומזמינה ולוח הזמנים מצדיק את ההמתנה, הלקוחה תקבל את הפאה במהירות האפשרית, אך אם זאת היא ממליצה לא לחכות לרגע האחרון ולהגיע לפחות חודשיים לפני המועד בו רוצים לקבל את הפאה.
"ישנן נשים המשקיעות הרבה מאוד כסף בקניית פאה ודווקא בעיצוב הן מחפשות לחסוך ולאחר מכן נוחלות עוגמת נפש". לכן, ממליצה חני, "עדיף לקנות ולעצב באותו מקום בכדי לא להגיע למצב שאם ישנה בעיה אין את מי להאשים והלקוחה נופלת בין הכיסאות. הפאנית מהווה בעצם סוג של אבא ואמא כשהיא אחראית על התהליך מתחילתו ועד סופו".


צילום: הדס עזריאלי
סטייליניג: אפרת עמירן
איפור: דסי גבריאלוב / רותי אוחיון
עיצוב סט וארט:ליהי אורינג
ציפורניים:גילה וקסלבוים
תכשיטים: אפרת קסוטו רח' רמב"ם 1 תל אביב (נחלת בנימין)
שגית רביבו "סאגה"
אקססוריז לשיער: ננה H
בגדים: בוטיק "אליה"
בוטיק "אהובי"
רוני קנטור
שמיז
forever 21
דוגמניות:שרה קסירר
שרון אייזנברג
סנדרה טדסון

ליין פאות מתולתלות:






בגד: שמיז






שמלת נקודות: רוני קנטור









חלק, גלי ומה שבינהם
בגד: שמיז







חולצה: בוטיק אהובי



טופ תחרה: "אליה" בוטיק
קשת שיער "סאגה" - שגית רביבו

















שמיז:



שמלה: רוני קנטור



חולצה: בוטיק אהובי






שמלה: רוני קנטור















שמלה: רוני קנטור


מבצע שווה:
הטבה לליין החדש- כל הרוכשת פאה תקבל סירוק חינם ובנוסף מתנה.
בקרו אצל חני בכתובת: פנים מאירות 5 כניסה א' ירושלים (025000635)


חפשי אותנו בפייסבוק: חני וקשטוק
נשים תמונות קטלוג פאות חני וקשטוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד