כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מנכ"ל מד"א אלי בין מכר את החמץ אצל הראשל״צ הגר״י יוסף

כבכל שנה, רגע לפני חג הפסח, דאגו במד"א למכור את החמץ שברשות הארגון * מנכ"ל מד"א אלי בין הקנה לראשון לציון והרב הראשי הגר"י יוסף את הסמכות למכור את החמץ לגוי בסמוך לחג וזכה לברכתו הלבבית

מנכ"ל מד"א אלי בין מכר את החמץ אצל הראשל״צ הגר״י יוסף
מד"א מוכרים את החמץ צילום: דוברות מד"א

במד"א נערכים לקראת חג הפסח. תחנות מד"א ממורקות ומצוחצחות לקראת החג, וכחלק מהיערכות הארגון לחג נמכר החמץ לנוכרי.

מנכ"ל מד"א אלי בין הגיע בראש משלחת מטעם מד"א ללשכתו של הראשון לציון הרב הראשי הגר"י יוסף והקנתה לו את הסמכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון בסמוך לחג.

במהלך המפגש, התעניין הראשל"צ בהכנות לחג במד"א ובבדיקת החמץ בתחנות מד"א השונות ברחבי הארץ, באמבולנס ובניידות לטיפול נמרץ. הרב שמע על פרויקט 'קמחא דפסחא' שמד"א מקיים לקראת חג הפסח ב-20 השנים האחרונות וציין כי מדובר פרויקט של חסד.

לאחר מכירת החמץ בירך הרב את עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום על כל הפעילויות מצילות החיים. הרב ציין בדבריו את עשרות אלפי מתנדבי ועובדי מד"א שפועלים מסביב לשעון במסירות נפש להצלת נפשות בישראל, בירך כי יזכו לעסוק רק בדברים משמחים, איחל לאחדות בעם ישראל וסיכם "כל המקיים נפש אחת מישראל, מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא."

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הודה לרב הראשי הגר"י יוסף ואמר: "מד"א מקפיד על מכירת החמץ לקראת הפסח בכל שנה ומקפיד על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח".

 

מד"א מכירת חמץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד