כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לזכרו של מנהיג עולם התורה

לראשונה: ספרי 'אבי עזרי' הונצחו בכיכר בבית שמש

לזכרו של מנהיג עולם התורה מרן ראש הישיבה הרב שך זצ"ל הונצח בעיר בית שמש כיכר "אבי עזרי" בשכונת "אבי עזרי" כשלראשונה הוצבו הספרים בגודל ענק על גבי הכיכר. צפו בתיעוד

לראשונה: ספרי 'אבי עזרי' הונצחו בכיכר בבית שמש
כיכר אבי עזרי בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

העיר בית שמש מתחדשת ונותנת כבוד לגדולי ישראל. במבצע  מיוחד בהובלת מנהל תפעול של העירייה במסגרת חידוש הכיכרות בעיר עומדת כיכר, לזכרו של מרן הרב שך זצ"ל, בשכונת "אבי עזרי" הנושאת את שם חיבורו של ראש הישיבה זצ"ל ספרי אבי עזרי על הרמב"ם.

הספרים הונצחו בצורת הספרים ארבעה חלקים של ספרי 'אבי עזרי' על הרמב"ם שהתקבלו בכל היכלי התורה. 

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "הרב שך זצ"ל , ראש ישיבת פוניבז' ונשיא מועצת גדולי התורה, הנהיג את הציבור החרדי עשרות שנים. מאות אלפים ינקו תורה מפיו. הרב שך לימד אותנו "לראות את הקב"ה בכל פרי מתוק, בכל ציוץ של ציפור ולמעשה בכל דבר". הרב שך לימד אותנו לחזק את האמונה דרך כל פרט בעולמנו ולראות דרכו את הטוב. אני רוצה להודות לחבר המועצה ממונה שפ"ע הרב שלמה ברינלט ומנהל מנהל תפעול דודו ג'מו על הובלת פרויקט חידוש הכיכרות בעיר ובייחוד את הכיכר לזכרו של הרב שך".

חבר המועצה שלמה ברילנט ממונה שפ"ע אמר:" אני נרגש הבוקר. עבורי זו סגירת מעגל. זכיתי לגדול על ברכי הרב שך זצ"ל שהיה סנדק שלי בברית ואבי מורי ז"ל היה קרוב לרב מאד והרב היה מטפל בנו כסבא. חשבנו שהמתאים ביותר להנציח את זכרו של הרב שך בספריו. הספרים זה המורשת של עם ישראל. בספרי הרב יש את תורתו והמורשת שהותיר לנו. אנחנו עובדים על עוד כיכרות לכל העיר בית שמש החל מהוותיקה וכלה בשכונות החדשות. בית שמש מתחדשת לפסח".

אבי עזרי בית שמש הרב שך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד