כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אין נפגעים

פיגוע ירי חריג לעבר קיבוץ מעלה גלבוע; צה"ל סורק אחר מחבלים

מספר בתים נפגעו בקיבוץ מעלה גלבוע שבמועצה האזורית עמק המעיינות בעקבות ירי של מחבלים. לא היו נפגעים. צה"ל פתח בסריקות לאיתור המחבלים

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: צה"ל

מספר בתים נפגעו הערב (שני) בקיבוץ מעלה גלבוע שבמועצה האזורית עמק המעיינות בעקבות ירי של מחבלים שבוצע מכיוון צפון השומרון. כוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב אחר המחבלים שנמלטו. הפגיעה בבתים זוהתה רק לאחר סריקות, אין נפגעים.

תושבת הקיבוץ סיפרה ל'ynet' כי "רכב הגיע מהצד השני של גדר ההפרדה, מכיוון ג'נין, וירה לעבר בתי הקיבוץ. אחר כך ראינו אותו נוסע חזרה לכיוון הכפר ג'לבון. בשכונה שקרובה לגדר ההפרדה נכנסו ללחץ ובהמשך הבנו בסריקות שארבעה בתים נפגעו".

היא הוסיפה: "בנס לא היו נפגעים. זו השעה שרוב האנשים נמצאים בחוץ. עשינו הכנות לפסח, הכנו פיתות מהקמח שנשאר ואז פתאום שמענו את הירי. לא כל כך הבנו מה קורה, חשבנו שזה זיקוקים ואז מישהו שמע פגיעה מתכתית, התכופף ואז הבין שזה ירי לכיווננו. כולם נכנסו לבתים והחלו סריקות".

עוד אמרה התושבת: "אני מעולם לא זוכרת אירוע כזה במעלה גלבוע. בהמשך הבדיקות הבנו שארבעה בתים נפגעו מהקליעים בקירות החיצוניים. זה לא זוהה בזמן אמת, אלא רק בסריקות שאחרי".

 

פיגוע ירי גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד