ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
המודיעין הבריטי מפרסם

מכורים לאלכוהול: סיבת המוות העיקרית בצבא הרוסי

חיילים רוסים שיכורים מכדי להילחם ביעילות באוקראינה, כך אומר המודיעין הבריטי. "שתייה מרובה" בקרב החיילים תורמת לאבדות של חיילים רוסים באוקראינה, כך על פי מידע מודיעיני חדש. פקידים רוסים אמרו כי הם מודאגים מתקריות, פשעים ומקרי מוות שנגרמו כתוצאה משימוש לרעה באלכוהול

מכורים לאלכוהול: סיבת המוות העיקרית בצבא הרוסי
ל

חיילים רוסים שיכורים מכדי להילחם ביעילות באוקראינה, כך לפי מקורות מודיעין בריטיים. גורמים רשמיים ממשרד ההגנה הבריטי פרסמו את המצב בקרב כוחותיו של פוטין בדו"ח המודיעין הביטחוני האחרון שלהם, המעניק עדכונים תכופים על המלחמה באוקראינה.

הדו"ח חקר את הסיבות למספר ההרוגים העצום של רוסיה, כאשר 200,000 חיילים רוסים נהרגו או נפצעו או הוצאו מכלל פעולה על ידי נפילה בשבי.  "מיעוט משמעותי מהנפגעים הללו לא נגרם כתוצאה מלחימה אלא ממספר נושאים אחרים, כאשר רבים מהם קשורים לצריכת אלכוהול עודפת" קבע הדו"ח.

משרד ההגנה של בריטניה פרסם שמספר התקריות, הפשעים והמוות הקשורים לשתייה היה "גבוה ביותר" בקרב החיילים בגבול עם אוקראינה. בטענה שהדבר היה צפוי במידה רבה בחברה הרוסית בכללותה, המשרד ציין: "עם שתייה מרובה בחלק גדול מהחברה הרוסית, זה כבר מזמן נתפס כחלק מקובל מהחיים הצבאיים, אפילו בפעולות לחימה".

סיבות מוות אחרות שאינן קרביות כללו "העברת נשק בצורה לא בטוחה, תאונות דרכים ופציעות אקלימיות כמו היפותרמיה", אבל בעיה אחת נראתה בולטת מעל כולם, שכן מפקדים רוסים "ככל הנראה מזהים שימוש לרעה באלכוהול כמזיקה במיוחד ליעילות הלחימה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד