כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו: שר השיכון סייר בקרית צאנז הנבנית בטבריה

אורי אריאל סייר בקרית צאנז בטבריה, נפגש עם עסקני החסידות ואישי ציבור מקומיים • "מחויב להקל על מצוקת הדיור החרדית"

צפו: שר השיכון סייר בקרית צאנז הנבנית בטבריה

ביקור רב רושם ערך שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בקרית צאנז הנבנית בימים אלו בטבריה. השר אורי אריאל הגיע כשהוא מלווה בבכירי המשרד וצמרת לשכתו וסייר בשטח כשהוא מלווה בעסקני חסידות צאנז, סגן ראש עיריית טבריה ובכירים נוספים.

השר הביע את שביעות רצונו מקצב הבניה ואיכותה וציין בפני העסקנים את הקשר ההדוק בינו לבין חסידות צאנז כשהוא משתתף בכל האירועים והשמחות בחסידות.

בקרית צאנז בטבריה צפויים להתאכלס מאות מחסידי צאנז שאף מקימים במקום מוסדות תורה וחסד.
עסקני חסידות צאנז העלו בפני השר אורי אריאל את הנושאים הנדרשים לסיוע מצד משרד הבינוי והשיכון כשהשר מבטיח לרתום את משרדו לסיוע בכל אשר יידרש.

"אני נפגש לעיתים קרובות עם עסקני הקהילות השונות ויזמי הבניה במגזר החרדי וער לביקוש הגובר ולהיצע הנמוך ואני מחויב לפעול על מנת להקל בצורה משמעותית על מצוקת הדיור החרדית כמו זו הכללית, ולכן אני מקדם במהירות את בניית אחיסמך ומקומות נוספים שיורידו במעט את המצוקה", אמר השר לנוכחים.

ביקור שר הבינוי והשיכון בפרויקט החרדי בטבריה מתווסף לסדרת ביקורים ומפגשים שמקיים השר בפרויקטים לבניה המיועדים למגזר החרדי, כשהשר המודע למצוקת הדיור החריפה, מנחה את צמרת משרדו לפעול ולסייע לקידום הפרויקטים לבניה מתוך הכרה במצוקה החריפה בדיור בקרב המגזר החרדי.















שיכון ביקור טבריה קריה גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד