כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מנכ"ל 'מנורה מבטחים פנסיה וגמל' מכר את החמץ אצל רב העיר בני ברק הגרי"א לנדא שליט"א

במעמד מכירת החמץ השתתפו מנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל מר גיא קריגר ומנהל מערך מכירות ארצי  מר דודו דוד שציינו במהלך המפגש כי למנורה מבטחים  מגוון מסלולי השקעה הזוכים כיום למעטפת כשרותית מלאה, תחת כשרות מהודרת של שלוש מערכות הכשרות המובילות בתחום השקעה ופיננסים

מנכ"ל 'מנורה מבטחים פנסיה וגמל' מכר את החמץ אצל רב העיר בני ברק הגרי"א לנדא שליט"א
'מנורה' מכרו את החמץ אצל רבה של בני ברק צילום: יעקב כהן

עם התקרב חג הפסח , הגיע מנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל מר גיא קריגר ומנהל  מערך מכירות ארצי מר דודו דוד לרבה של העיר בני ברק – הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא שליט"א, כדי למכור את החמץ של החברה בכל סניפי ומשרדי החברה בארץ.

במהלך הביקור סיפר מנכ"ל החברה מר גיא קריגר לרב הראשי לישראל כי למנורה מבטחים  מגוון מסלולי השקעה  הזוכים כיום למעטפת כשרותית מלאה, תחת כשרות מהודרת של שלוש מערכות הכשרות המובילות בתחום השקעה ופיננסים –מההלכה להשקעות וקרנות 'גלאט הון' , ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים של בד"צ העדה החרדית, והוועד לענייני פיננסים של בד"צ בית יוסף.

מנכ"ל החברה ציין בפני רב העיר כי מנורה מבטחים פועלת בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם גופי הכשרות וכי לציבור החרדי הותאמו אך ורק קרנות אשר אין בהם כל חשש של איסורי ריבית, חילולי שבת ושאר איסורים, כאשר כל מסלול נבדק היטב ונבחן ע"י גופי הכשרות על מנת שחלילה לא יצא מכשול תחת ידם.

קרדיט: יעקב כהן

בעבר כל עוד הכספים שלנו היו בבנקים הרי שהיתר העסקא שעשינו עם הבנק היה פתרון הלכתי נאות לרווחים שלנו. אולם כיום כאשר כל מסלולי ההשקעה משקיעים בחברות בורסאיות שונות. השקעה בחברות שאינן שומרות שבת או שעוסקות בהלוואות בריבית ובאיסורים אחרים עלולה להיות כרוכה בבעיות הלכתיות. לכן בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לחשיבותן של השקעות כשרות, ויותר ויותר משקיעים מבקשים להשקיע את כספם במסלולים הנמצאים בפיקוח הלכתי.

מר גיא קריגר ציין בנוסף כי מנורה מבטחים הקימו צוות ייעודי לטובת ציבור החוסכים מהמגזר החרדי, צוות שבקיא בצרכים ,אורחות החיים והעדפות של המגזר החרדי ,הקמת הצוות הייעודי לציבור החרדי באה מתוך המשך העמקת ופיתוח הקשר עם הציבור החרדי.

הגרי"א לנדא בירך את העשייה והפעילות החשובה של 'מנורה מבטחים פנסיה וגמל' ואת החשיבות במסלולי ההשקעה המהודרים עבור ציבור שומרי המצוות.

מנורה מבטחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד