כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בטקס הרמת כוסית

נתניהו התעלם במכוון מהשר גלנט שישב לצידו

שר הביטחון גלנט קיים היום הרמת כוסית במשרד הביטחון עם ראש הממשלה נתניהו, הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי וחברי פורום מטכ"ל. גלנט: "השבוע האחרון ממחיש מה אנחנו יודעים לעשות ואיך צה״ל עומד במשימות"

נתניהו התעלם במכוון מהשר גלנט שישב לצידו
גלנט ונתניהו בהרמת כוסית במשרד הביטחון צילום: ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון.

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (שלישי) הרמת כוסית לקראת פסח עם ראש המשלה בנימין נתניהו, הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי וחברי פורום מטכ"ל.

השר גלנט אמר בפתח הישיבה: "אדוני ראש הממשלה, אנחנו שמחים לארח אותך כאן, במשרד הביטחון, במטה הכללי של צה״ל. להגעה שלך כאן, תמיד, ובוודאי בנסיבות אלה, בחג הפסח, בתקופה עמוסה בפעילות מבצעית, יש משמעות רבה".גלנט הוסיף: "זו שרשרת הפיקוד האמיתית של מדינת ישראל. ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ״ל, אלופי צה"ל. האנשים האלה נושאים בנטל המרכזי של עיסוקי הביטחון, יום ולילה, במשך עשרות שנים. יש לנו אנשים מצוינים ותוצאות מצוינות".

עוד אמר: "השבוע האחרון ממחיש מה אנחנו יודעים לעשות ואיך צה״ל עומד במשימות בצורה בלתי רגילה, מהירה, איכותית ולשמחתי גם צנועה".

גם רה"מ נתניהו דיבר בטקס הרמת הכוסית אך התעלם בנאומו משר הביטחון - וגם לא הביט בו: "אני רוצה לברך את כולכם בחג פסח כשר ושמח ואני מקווה גם שקט. אני רוצה להביע הערכה, לך הרמטכ״ל באופן אישי, ולכל שרשרת הפיקוד ועד אחרון החיילים והחיילות, על המאמץ הכביר היומיומי שלא פוסק לרגע למען ביטחון ישראל", אמר.

נתניהו הוסיף: "כוח המגן שלנו מונח קודם כל על צבא העם. כל חלקי העם מיוצגים בו", אמר נתניהו. "היום יש לנו ויכוח בין חלקי העם. הוויכוח הזה, אני מקווה שנפתור בהסכמה רחבה אני עושה כל מה שביכולתי כדי להשיג את זה".

נתניהו שיגר מסר ואמר: "שום ויכוח לא ימנע מאיתנו להחזיק בחרב ומגן כדי להגן על עצמנו ולהדוף את ההתקפות שלהם כדי להבטיח את המשכו של המפעל הציוני. כי אני יכול להגיד לכם דבר אחד - יש גבול של מספר הניסים שההיסטוריה יכולה להעניק לעם, ועם ישראל כבר קיבל מנת יתר של ניסים כאלה".

נתניהו וגלנט לוחצים ידים במשרד הביטחון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

יואב גלנט בנימין נתניהו פורום מטכ''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד