כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"נרגש להצטרף לחברה"

כעת זה רשמי: השר לשעבר מהליכוד נבחר ליו"ר רפאל

דירקטוריון חברת רפאל בחר היום בד"ר יובל שטייניץ לתפקיד יו"ר החברה, זאת לאחר שמועמדתו אושרה ע"י הוועדה לבדיקת מינויים בכירים בחברות הממשלתיות. שטייניץ יחליף בתפקיד את ד"ר עוזי לנדאו שסיים קדנציה בת שש שנים כיו"ר

כעת זה רשמי: השר לשעבר מהליכוד נבחר ליו"ר רפאל
פלאש 90

השר לשעבר ד"ר יובל שטייניץ לנבחר היום (שלישי) לתפקיד יושב-ראש חברת התעשיות הביטחוניות רפאל. כך הוחלט על ידי דירקטוריון החברה, זאת לאחר שמועמדתו אושרה ע"י הועדה לבדיקת מינויים בכירים בחברות הממשלתיות בראשות השופטת בלהה גילאור.

שטייניץ יחליף בתפקיד את ד"ר עוזי לנדאו שסיים קדנציה בת שש שנים כיו"ר רפאל.

יצוין כי, ד"ר יובל שטייניץ (64), כיהן כחבר-כנסת וכשר בממשלות ישראל במשך 23 שנים, ומילא שורה של תפקידים בכירים, ביניהם: שר האוצר, השר למודיעין ואסטרטגיה, שר האנרגיה, וחבר בקבינט המדיני-ביטחוני.

בכנסת כיהן ד"ר שטייניץ כיו״ר ועדת החוץ והביטחון, כיו״ר ועדת המשנה למודיעין, וכיו״ר ועדת המשנה לתפיסת הביטחון ובניין הכוח של צה״ל. השר לשעבר שטייניץ הודה לאחר בחירתו לשר הביטחון יואב גלנט, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', וליו"ר היוצא ד"ר עוזי לנדאו.

שטייניץ אמר: "אני נרגש להצטרף לחברת רפאל, שאת פועלה למען ביטחון המדינה ולשמירת היתרון המדעי-טכנולוגי של צה"ל ומערכת הביטחון אני מכיר מזה שנים רבות. אפעל כדי לשמור על רפאל בתור חברה צומחת שתמשיך לשלב בין היותה נדבך מרכזי בביטחון המדינה, לבין היותה חברה עסקית גלובלית מובילה, ושתתאים את עצמה לאתגרים המדעיים-טכנולוגיים של המחר".

נזכיר כי לפני מספר חודשים לאחר ששר הביטחון יואב גלנט הורה על פינוי מאחז "אור החיים" שהוקם לזכר הרב דרוקמן, דווח ב'מעריב' כי בתגובה לפינוי, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' החליט לעכב את מינויו של שטייניץ לתפקיד. 

יובל שטייניץ חברת רפאל יואב גלנט בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד