י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
היסטוריה עגומה

עכשיו זה רשמי: טראמפ נעצר בבית המשפט במנהטן

הנשיא ה-45 של ארה"ב נמצא עכשיו רשמית תחת מעצר לאחר שהתייצב בבית המשפט במנהטן, התובע אלווין בראג, הגיש נגדו כתב אישום על תשלום לא חוקי. טראמפ צפוי להיות מואשם בעשרות עבירות של זיוף מסמכי תאגיד

עכשיו זה רשמי: טראמפ נעצר בבית המשפט במנהטן
טראמפ נכנס לביהמ"ש צילום: צילום מסך

דונלד טראמפ הגיע לבית משפט בניו יורק לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין תשלום כסף בצורה לא חוקית מספר שבועות לפני בחירות 2016. הוא הגיע לבית המשפט כדי לשמוע את כתב האישום. הנשיא ג'ו ביידן סירב להתייחס למעצר, הוא אמר "יש לי אמון במשטרת ניו יורק".

מאות כתבים התאספו ליד בית המשפט של מנהטן כדי לקחת חלק בסיקור כתב אישום היסטורי, בית המשפט מאשים את טראמפ על תשלום בסך 130,000 דולר בצורה לא חוקית. כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר סימן את הפעם הראשונה בתולדות ארה"ב שנשיא לשעבר עומד בפני כתב אישום פלילי. טראמפ כופר באשמה.

טראמפ לא ייאזק, והוא יאובטח על ידי סוכני השירות החשאי בכל עת, אפילו בבית המשפט, כך אמרו גורמים רשמיים. טראמפ כופר באשמה, לאחר מכן הוא אמור לחזור לאחוזתו בפלורידה, שם ינאם הלילה. טראמפ לא ייאזק, משום שהוא מלווה על ידי אנשי השירות החשאי ונמצא תחת שמירה, ואין שום חשש שיברח.

"למרות שאיננו מגיבים על אמצעי או שיטות הגנה ספציפיות, לא נחפש התאמות מיוחדות מעבר למה שיידרש כדי לספק את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר לנשיא לשעבר", אמר דובר השירות החשאי.

בדרכו לבית המשפט טראמפ פרסם פוסט ברשת החברתית שלו, Truth Social: "בדרך לבית המשפט. זה נראה כל כך סוריאליסטי וואו, הם הולכים לעצור אותי. לא מאמין שזה קורה באמריקה". 35,000 שוטרים נמצאים בכוננות ברחבי ניו יורק מחשש למהומות במסגרת מבצע אבטחה מיוחד.\

טראמפ צפוי להיות מואשם בעשרות עבירות של זיוף מסמכי תאגיד.

דונלד טראמפ ארה''ב מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד