ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"איש הזוי וחסר אחריות"

ראש הממשלה לשעבר הפר את העמימות הגרעינית

בציוץ שפירסם בטוויטר כתב ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כי "בשיחות של ישראלים עם גורמים מדיניים במערב עולה דאגה עמוקה שלהם מהאפשרות שאם תצלח ההפיכה המשטרית בישראל, תכונן בלב המזרח התיכון, דיקטטורה משיחית, שלרשותה נשק גרעיני", ובכך למעשה הפר את העמימות הגרעינית שחלה בישראל מזה עשרות שנים

ראש הממשלה לשעבר הפר את העמימות הגרעינית
אהוד ברק צילום: פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שמתבטא רבות נגד הממשלה ונגד הצעדים שהיא מקדמת, צייץ היום בטוויטר ציוץ שעורר סערה גדולה בין היתר בשל כך שהפר את העמימות הגרעינית עליה שומרת ישראל מזה עשרות שנים.

בציוצו כתב ברק: "לנו זה נשמע הזוי. אבל בשיחות של ישראלים עם גורמים מדיניים במערב עולה דאגה עמוקה שלהם מהאפשרות שאם תצלח ההפיכה המשטרית בישראל, תכונן בלב המזרח התיכון, דיקטטורה משיחית, שלרשותה נשק גרעיני, ושקנאיה מייחלים לעימות עם האיסלאם שבמוקדו הר הבית. בעיניהם - זה ממש מפחיד. לא יקרה. חג שמח".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לברק, וכתב כי "האיש ההזוי וחסר האחריות הזה, יחד עם יאיר לפיד ועוד כמה מאות פעילי BDS מהשמאל מסתובבים בעולם בשבועות האחרונים, יוצרים קשר עם גורמי ממשל זרים, מנהיגים יהודים וגורמים כלכליים, מוכרים את השקר המתועב הזה, זורעים אימה, ומגייסים את כולם כדי לפגוע ביחסי החוץ ובכלכלה של מדינת ישראל".

"זהו אחד מקמפייני ה BDS הגדולים והחמורים שידעה ישראל, והכל תוצרת בית ובשם השנאה והקנאה לנתניהו והמחנה הלאומי. אבל הם לא יצליחו. הם יזכרו לדיראון עולם בדפי ההיסטוריה של העם היהודי, ומדינת ישראל היהודית והדמוקרטית תמשיך לשגשג ולהתפתח. כי עמנו א-ל", המשיך השר סמוטריץ' לתקוף את ראש הממשלה לשעבר.

"ולמינים ולמלשינים אל תהי תקווה".

אהוד ברק טוויטר נשק גרעיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד