כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לאחר תקיפות אוויריות

סוריה מזהירה את ישראל לא לגרור את האזור ל"הסלמה מוחלטת"

סוריה מאשימה את ישראל בניסיון לברוח מבעיותיה הפנימיות באמצעות תקיפות. לאחר שנתניהו אמר כי "שום מחלוקת לא תמנע מישראל להגן על עצמה". המשרד האשים את ישראל בפגיעה בסוריה כדי "לברוח מבעיותיה הפנימיות באמצעות תקיפות ופשעים מחוץ לגבולותיה"

סוריה מזהירה את ישראל לא לגרור את האזור ל"הסלמה מוחלטת"
תקיפה בסוריה צילום: צילום מסך
משרד החוץ של סוריה הזהיר אתמול כי ישראל מסתכנת בגרירת האזור ל"הסלמה מוחלטת" לאחר תקיפה אווירית נוספת ביום שני ליד דמשק המיוחסת לישראל. "סוריה מזהירה את ישראל ואת נותני החסות שלה שוב מהסכנות של מדיניות אגרסיבית זו, שדוחפת את האזור לקראת הסלמה מוחלטת ושלב חדש של חוסר ביטחון וחוסר יציבות", נכתב בהצהרה.

המשרד האשים את ישראל בפגיעה בסוריה כדי "לברוח מבעיותיה הפנימיות באמצעות תקיפות ופשעים מחוץ לגבולותיה". האזהרה הסורית הגיעה לאחר תקיפה אווירית רביעית בסוריה המיוחסת לישראל בטווח של שבוע, בשוצעה לפנות בוקר של יום שלישי, לפי הדיווחים שני אזרחים סורים נהרגו.

בתקיפה בסוף השבוע האחרון נהרגו שניים מחברי משמרות המהפכה של איראן. אלפי איראנים השתתפו ביום שלישי במסעות הלוויה שלהם בטהרן, תוך שבכירים באיראן מאיימים להשמיד את ישראל כל אחד בסגנונו.

"אנחנו ננקום את דמם של השהידים מילאד חיידרי ומקדד מקדני", התחייב דובר משמרות המהפכה, רמזאן שריף, כשאלפים התאספו במרכז טהראן כדי להתאבל עליהם, בקריאות "מוות לישראל". דובר משרד החוץ של איראן, נאסר כנאני, האשים את ישראל בהבאת "מלחמה וחוסר ביטחון למזרח התיכון" וב"יצירת מחלוקת באזור".

 

 

תקיפה בסוריה דמשק תקיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד