י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הנוסעים מאשימים: אל על חילקה בשר חזיר לנוסעים

נוסעי טיסה 245 ממינכן אמש, נאלצו להמתין שעות ארוכות בטרמינל ובהמשך בבית מלון, עקב תקלה במערכת הניווט • לדברי הנוסעים, הוצע להם לאכול כריכים עם בשר חזיר והיחס היה מזלזל ובלתי נסבל • אל על: "פריטי המזון והשתייה הוצעו על ידי גורמים מקומיים מהמבחר בטרמינל. התקלה תוקנה והנוסעים יגיעו לישראל לפני שבת"

מטוס אל על. צילום: פלאש90
מטוס אל על. צילום: פלאש90

טיסת אל-על 245 ממינכן לא המריאה בזמן בשעה 22:00 אמש (ה). הסיבה נמסרה לנוסעים רק כעבור זמן רב. כאשר הוסבר להם כי קיימת תקלה במערכת הניווט.

הנוסעים שוחחו עם ניסים קינן מרשת ב', וסיפרו לו על סבל רב, חוסר התייחסות וזלזול. לדבריהם, הם נותרו שעות ללא אוכל ולינה. רק מאוחר יותר הסיעו אותם למלון באוטובוס אחד שעשה סבבים למלון.

אחר כך חילקו להם סנדויצ'ים עם בשר חזיר, ועד הצהרים לא היה להם ברור מתי יחזרו ארצה. הדתיים שבנוסעים כעסו על המזון הטרף שקיבלו וכמו כן על כך שאינם יודעים אם יספיקו להגיע לבתיהם ללא חילול שבת.

מחברת אל-על נמסר בתגובה: "טיסה מספר 254 שהייתה אמורה להמריא ממינכן לתל אביב שעל סיפונה כ-113 נוסעים התעכבה בנמל התעופה של מינכן עקב תקלה במטוס. אנשי הצוות המקומיים ניסו לתקן את התקלה על מנת להוציא את הטיסה בזמן. לצערינו", נכתב בתגובה, "לא ניתן היה לתקן את התקלה והנוסעים הועברו לבית המלון".

באל-על הדגישו "הטרמינל בו משתמשת אל-על במינכן הוא טרמינל המרוחק מאוד מהטרמינל הבינלאומי הגדול, אי לכך הגורמים המקומיים בשדה התעופה העמידו לשירות הנוסעים פריטי מזון ושתייה לבחירה כמוצע בטרמינל. אנו שמחים להודיע כי במהלך הלילה התקלה תוקנה והמטוס ינחת בארץ לפני כניסת שבת".
טיסה ישראל אל על חזיר מינכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד