כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
תקף את תגובת צה"ל

בן גביר קורא לכינוס הקבינט: "הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה"

ברקע מטח הרקטות ששוגר הלילה על ידי ארגוני הטרור בעזה לשטח ישראל: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו אחרי השיגורים מעזה כי הוא ביקש הבוקר לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני. "אסור לחרוג ממשוואה שמחייבת תגובה רצינית על כל רקטה ורקטה"

בן גביר קורא לכינוס הקבינט: "הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה"
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי שיגור הרקטות הלילה מעזה: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "צריך להוריד ראשים בעזה", ותקף בעקיפין את תגובת צה"ל בעזה: "לא להפצצת דיונות". עוד הוסיף כי ביקש לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני בכדי לגבש תגובה הולמת.

"ביקשתי הבוקר לכנס את הקבינט הביטחוני בעקבות האירועים הלילה. הממשלה שאני חבר בה צריכה להגיב בעוצמה לירי הרקטות מעזה, רקטות של חמאס מחייבות תגובה מעבר להפצצת דיונות ומקומות לא מאוישים. הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה. אסור לחרוג ממשוואה שמחייבת תגובה רצינית על כל רקטה ורקטה", כתב בן גביר.

כפי שדיווחנו, כ-12 רקטות שוגרו במהלך הלילה והבוקר (רביעי) מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, אחרי שעות של עימותים בשטח הר הבית. לפחות 8 מהרקטות יורטו ע"י מערכת כיפת ברזל. הבוקר נשמעה אזעקה ביישוב מבועים שבאזור נתיבות. צה"ל תקף הבוקר בתגובה מטרות של ארגון חמאס ברצועה. בשל האירועים, קציני הביטחון בחלק מהיישובים הנחו את התושבים בעוטף עזה להישאר בקרבת המרחב המוגן.

איתמר בן גביר קבינט בטחוני שדרות טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד