כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הרבה מעבר לשו"ת…

בשורה ללומדי התורה: הושקה הגרסה המשודרגת של פרויקט השו"ת

מאגר הספרים התורני המוקלד והמוגה הגדול בעולם, משיק בימים אלו את הגרסה המשודרגת ובה אתם נהנים מספרים חדשים שנכנסו למערכת, פירושים נוספים ופונקציות חיפוש משוכללות • לרגל ההשקה מצפה לרוכשי פרויקט השו"ת בר-אילן הטבה מיוחדת: 200 ש"ח מתנה לרכישת ספרים ביריד מוסד הרב קוק

בשורה ללומדי התורה: הושקה הגרסה המשודרגת של פרויקט השו"ת
פרויקט השו"ת צילום: באדיבות המצלם

פרויקט השו"ת בר-אילן הפך זה מכבר לכלי הכרחי עבור לומדי תורה רבים בכל רחבי העולם, שמעוניינים לאתר מקורות מפרשים, לכתוב חיבורים תורניים ולשקוע בלימוד התורה מתוך רחבות הדעת ואפשרות קלה ונוחה לגשת למאגר עצום של ספרי קודש.

בימים אלו משיק הפרויקט גרסה חדשה, עם תוספת משמעותית של ספרים ופירושים למאגר ושדרוג אופציות החיפוש של המערכת, אשר הופכים את חווית הלימוד לנגישה ואיכותית יותר.

לגרסה החדשה של פרויקט השו"ת לחצו כאן>>>>

למאגר נוספו פירושיהם של גדולי מפרשי התלמוד כדוגמת תוספתא (וילנא) ומפרשיו, פחד יצחק (הרב הוטנר) וכן פרדס יוסף ומפרשי ספרא- ראב"ד, והר"ש משאנץ. כמו כן נוספו מגוון ספרי שו"ת, ספרי מוסר ועוד ספרים במגוון נושאים ותחומים.

בין שיפורי המערכת בגרסה החדשה ניתן למצוא אופציות דילוג וההעתקה משודרגות, קביעת מיקום פרשנים מעודפים ו'פרפראות לתנ"ך' - איתור פסוקים המתחילים במילה מסוימת.

רוכשי הגרסה המשודרגת של הפרויקט זוכים גם בהטבה מיוחדת: 200 ש"ח מתנה לרכישת ספרים ביריד מוסד הרב קוק!

הרבה מעבר לשו"ת…

פרויקט השו"ת בר-אילן, או בשמו העממי השגור בפי עמלי התורה - 'בר-אילן', הינו מאגר אלקטרוני מוקלד של ספרים תורניים, הגדול מסוגו בעולם. במרוצת השנים נוספו עוד ועוד ספרים למערכת עד שהפרויקט הפך למאגר עצום עם עשרות אלפי ספרים תורניים מכל מקצועות התורה, לרבות ספרים מדפוסים ישנים ונדירים שהיו משובשים לקריאה. כיום מונה פרויקט השו"ת כ-700 מיליון מילים וכ-600 אלף קישורים בין המקורות ולמעלה מ-150 אלף שאלות ותשובות בכל תחומי ההלכה! 

בפרויקט השו"ת משתמשים ענקי התורה וראשי ישיבות מכלל החוגים. רמי"ם, משיבים ואברכים, וכן רבים מכלל הציבור המעוניינים במשהו 'מעבר' בלימוד שלהם.

בנוסף, המערכת המשוכללת מסייעת לכם גם בלימוד השבועי עם הילדים, בעזרת פונקציה מיוחדת הנקראת 'מושגים תלמודיים' ובה כ-5000 מושגים תלמודיים מוסברים בעברית פשוטה ומונגשת המקלים באופן ניכר על תהליך הלימוד עם הילד.

אם צריך לסכם את הדברים: פרויקט השו"ת מיועד לכל יהודי, מהארץ ומהעולם, שמעוניינים ב"ארון ספרים דיגיטלי" עם גישה למאות אלפי מקורות מידע תורניים וכן עבור כל מי שעתיד התורה והאידישקייט חשובים לו ולדורות הבאים אחריו.

הצטרפו גם אתם לפרויקט ותיהנו מההטבה המיוחדת לרגל השקת הגרסה החדשה.

לחצו כאן ותזכו בהטבה>>>>

שו"ת ספרי קודש הרב קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד