כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חשד להונאה

בעלה של ראש ממשלת סקוטלנד לשעבר נעצר

כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי בעלה של ראש ממשלת סקוטלנד לשעבר ומנהיג המפלגה הלאומית הסקוטית, ניקולה סטרג'ון, נעצר בשל מעילה לכאורה לאחר שכספים רבים של המפלגה נעלמו  

 בעלה של ראש ממשלת סקוטלנד לשעבר נעצר
אילוסטרציה צילום: רועי אלימה / פלאש 90

בעלה של ראש ממשלת סקוטלנד לשעבר ומנהיג המפלגה הלאומית הסקוטית, ניקולה סטרג'ון, נעצר במהלך חקירת הונאה, כך דיווחו כלי תקשורת בבריטניה. ניידות משטרה חנו מחוץ לביתם של בני הזוג בגלזגו היום ואוהל כחול משטרתי הוקם על ידי השוטרים בחזית הבית.

המשטרה בסקוטלנד לא אישרה כי פיטר מורל בן 58 נעצר "בקשר לחקירה המתמשכת של המימון והכספים של המפלגה הלאומית הסקוטית" עם זאת, איגוד העיתונאים של בריטניה, ה-BBC ואחרים דיווחו שזהו מורל.

"ברור שזה לא יהיה מתאים להגיב על חקירה משטרתית בשידור חי, אבל המפלגה שיתפה פעולה באופן מלא עם החקירה הזו והיא תמשיך לעשות זאת", מסרה המפלגה בהצהרה שפורסמה לאחר המעצר.

מרל, בן 58, התפטר מתפקידו כמנכ"ל המפלגה ב-18 במרץ על רקע מחלוקת על הירידה במספר החברות במפלגה ועל כך שאשתו סיימה את תפקידה.

סטרג'ון, בת 52, הודיעה על התפטרותה בפברואר האחרון לאחר שמונה שנים כמנהיגת המפלגה והשרה הראשונה של הממשלה האוטונומית למחצה של סקוטלנד. סטרג'ון אמרה אז "לשרת טוב את העם, זה לדעת מתי לפנות מקום למישהו אחר".

סקוטלנד חשד להונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד