ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרב ברלנד שוחרר בערבות: "אין להם כלום"

מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד שוחרר ממעצרו בערבות • עורך דינו שרון נהרי הוזעק מישראל ואליו הצטרף עו"ד המקומי לואי דה ליאון • הרב: "אני גמרתי עם ישראל - זו מדינת של חמאס לא ליהודים" • "אין להם שום דבר - אין להם קצה חוט" • נמשכים המגעים בין ישראל להולנד כדי להביא להסגרתו

הרב ברלנד ועורך דינו לאחר השחרור
הרב ברלנד ועורך דינו לאחר השחרור

הרב ברלנד שוחרר בערב השבת ממעצרו בתנאים מגבילים.

ביום שישי אחר הצהרים, יממה לאחר שנעצר על ידי משטרת הולנד על פי בקשת משטרת ישראל, שוחרר הרב אליעזר ברלנד רב קהילת 'שובו בנים' ממעצר באמסטרדם.

מייד לאחר מעצרו הוזעק לאמסטרדם עורך דינו שרון נהרי וגוייס גם עורך דין מקומי, לואי דה ליאון.

הרב הופיע ביום שישי בפני בית המשפט, שם הכחיש את החשדות המיוחסים לו. בית המשפט קיבל את טענותיו. השופט סירב לתביעה לשחררו למעצר בית בלבד ושחרר אותו בערבות ובתנאים מגבילים.

נמשכים המגעים בין ישראל להולנד כדי להסגירו לישראל.

"פתאום הגיעו שני שוטרים ואמרו לי שאני עצור" שיחזר הרב בראיון שהעניק הרב לכלי התקשורת בישראל, ynet וערוץ 10: "אין להם שום דבר נגדי. אני מרגיש מצוין שהמשטרה רודפת אחריי. אני מקווה שהיא תרדוף אחריי עד היום האחרון שלי. המשטרה אמרה שכל התלונות עלי 'בובע מייסעס', אין שום דבר שם

"אני גמרתי עם ישראל. זאת מדינה של חמאס. לא ליהודים. מעיפים 500 טילים על התושבים ולא מחפשים אף אחד. אותי הם מחפשים. אין להם מה לעשות. במקום לחפש פושעים אמיתיים, מחבלים אמיתיים, אז מחפשים אותי. אנחנו נוכיח שאין להם שום דבר ואין להם שום קצה חוט. אנחנו הקמנו 10 קהילות. איפה שאני בא ויש אנשים - חוזרים בתשובה וחוזרים ליהדות".
שחרור שובו בנים הרב אליעזר ברלנד הולנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד