י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החשבון נפרץ

הזמין מל"טים לרוסיה וקיבל משלוח של צעצועים

גבר שתומך במלחמה נגד אוקראינה גייס כסף כדי לשלוח מל"טים לרוסיה לטובת מלחמתה, אבל במקום מל"טים הוא קיבל צעצועים. ההזמנה נפרצה על ידי האקרים אוקראינים לאחר ביצוע ההזמנה שלו והם שינו את תוכן ההזמנה

הזמין מל"טים לרוסיה וקיבל משלוח של צעצועים
משחק לגו צילום: pixabay

גבר שתומך במלחמה נגד אוקראינה גייס 25,000 דולר כדי לקנות מל"טים סיניים עבור פוטין, אך ההזמנה שלו נפרצה והוא יקבל משלוח ענק של צעצועים. באוקראינה דווח כי תומך המלחמה מיכאיל לוצ'ין ביצע הזמנה בחברת הקמעונאות המקוונת העולמית עלי אקספרס, במטרה לתמוך בכוחות הרוסים הנלחמים באוקראינה. אבל האקרים אוקראינים עם קבוצת לוחמי סייבר פרצו להזמנה ושינו אותה כך שהאיש יקבל במקום מל"טים מאות משחקים.

"במקום מל"טים, מיכאיל ישלח כעת לפולשים משאיות של צעצועים ודברים אחרים שימושיים לכל רוסי שהזמנו ושילמנו בכרטיס שלו בעלי אקספרס", כך פרסמו האקרים. הסכום הכולל של ההזמנה היה כ-25,000 דולר.

לוצ'ין תכנן בתחילה להחזיר את הצעצועים לעלי אקספרס ולקבל את כספו, אך נאמר לו שלא יאפשרו לו. במקום זאת, הוא פנה לתוכנית אחרת. "אני אפתח חנות צעצועים כאן ברוסיה, ארוויח 300% ואקנה פי שלושה מל"טים", הוא הצהיר, ואמר לעוקביו "יהיה טוב שיהיה טיל כדי לשגר לעבר ההאקרים".

"הוא אסף כסף והוציא אותו על רכישת מל"טים עבור הצבא הרוסי. אז היה חשוב להחליף את זה למשהו אחר, החלטנו להזמין לו צעצועים" כתבו. האקרים חשפו שבמקור הם רצו להשתמש בכסף לטובת הצבא האוקראיני ולשלוח את המל"טים לצבא האוקראיני, אך גילו שאין דרך לשנות את כתובת המשלוח, כלומר כל מה שהם הזמינו יישלח לביתו של לוצ'ין.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מל"טים סין עלי אקספרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד