י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ערב VIP למובילות דעת קהל ולקבוצה מצומצמת של עיתונאיות ובלוגיסטיות

חברת האופנה VAINGOLD showroom משיקה קולקציית חורף שמגיעה אלינו היישר מהים השחור • כנסי לראות

צילום: מורן כהן
צילום: מורן כהן

VAINGOLD היבואנית הבלעדית בישראל פתחה את שעריה לערב אחד לכבוד אירוע אופנה אקסקלוסיבי. האירוע יועד למובילות דעת קהל ולקבוצה מצומצמת של עיתונאיות ובלוגיסטיות, אשר נחשפו לטרנדים המובילים של אופנת סתיו- חורף 2015.

סתיו ויינגולד, ישראלית, ילידת רוסייה (28), אשר העבירה את שנות התבגרותה במוסקבה וכיום מתגוררת בישראל, הטיבה לשלב בין געגועיה אל מחוזות ילדותה והתרבות הרוסית העשירה והמופלאה עלייה חונכה, לאהבתה העזה לאופנה, תוך בניית קולקציה מרהיבה, חדשנית ומסקרנת המורכבת מתשע מעצבים מבטיחים ומאפשרת הצצה ראשונית ומפתיעה אל נבכי עולם האפנה של מדינות הים השחור.

רוסיה ואוקראינה שנמצאות על קו התפר בין אסיה לאירופה הן מקומות בהן המסורות העתיקות של סריגה, תפירה עילית, רקמה ועוד מלאכות יד עתיקות מתכתבות עם השפע והעושר שהעם הרוסי רוצה לגלם דרך אמנות אופנה, תרבות ומוזיקה. בשנים האחרונות הושפעה האופנה באזורים הללו מעלייתם של האוליגרכים ועל מסלולי התצוגות של מוסקבה, סאן פיטסבורג וקייב אפשר למצוא פרטי לבוש שעשויים מהבדים היוקרתיים ביותר, לצד טעימות מהאופנה הרוסית המסורתית - הדפסים מסורתיים, אפליקציות של פרחים, רקמה רוסית ועוד.

שמות המעצבים המרכיבים את הקולקציה- הלנה אקמדולינה, אנה אוקטובר, ליליה פוסטוביט, סבטלנה בווזה, קיריל גסילין ועוד.




























וינגולד שואו רום
פנחס בן יאיר 3, יפו.
טלפון: 03-6561101
נשים אופנה בגדים השקה חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד