כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ביקורת חריפה

ראש עיריית שדרות: "המדיניות של לתת חסינות למחבלים - נמשכת"

ראש עיריית שדרות אלון דוידי ביקר את החלטות הממשלה על עוצמת התגובה של מערכת הביטחון לירי הנרחב לעבר העוטף. "מי שמחליטים אם נחיה חיים נורמליים או לא - הם החמאס והג'יהאד"

ראש עיריית שדרות: "המדיניות של לתת חסינות למחבלים - נמשכת"
אלון דוידי צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ראש עיריית שדרות אלון דוידי תקף הבוקר (שישי) את החלטות הממשלה בנוגע לתגובת צה"ל לירי הטילים לישראל ואמר: "צריך לשים את הדברים על השולחן, אין מחבלים הרוגים בצד השני בעזה. זה אומר שהמדיניות הזו של להמשיך לתת חסינות למחבלים שממררים את חיינו - נמשכת. אני מבין שהמציאות מורכבת כי יש את זה בלבנון ובאזור שלנו, אבל הרקטה הזו זו לא הרקטה הראשונה. אנחנו כבר חודשים נמצאים במציאות הזו של הטפטוף".

דוידי המשיך וביקר בחריפות את מקבלי ההחלטות: "השיטה הזו שאנחנו יורים ואז הם יורים, 'שקט יענה בשקט' וכל הסיסמאות האלו - הם תירוצים למציאות שמי ששולט בחיים שלנו וקובע אם נחיה חיים נורמליים או לא זה חמאס וג'יהאד".

לדבריו, "בשביל לשנות את המשוואה הזו צריך לעשות דברים אחרים. הגיע הזמן שהממשלה וראש הממשלה יאמצו את המדיניות שנחסל אותם – זה מה שקורה ביהודה ושומרון וזה מה שצריך לעשות בעזה".

דוידי הודה במקביל לכוחות הביטחון וחיזק את תושבי עירו: "חשוב להמשיך להישמע להנחיות פיקוד העורף. אנחנו פה מהבוקר עם הצוותים. אני רוצה לומר מילה טובה למפקד האוגדה שהיה פה ולחיילים ולחיילות שעובדים 24 שעות ביממה"

יצוין כי, הביקורת החריפה של דוידי נשמעת ברקע הפגיעה הישירה של נפל טיל ככל הנראה בבית בעיר שדרות במהלך ירי הטילים לפנות בוקר.

גם חבר הקואליציה, ח"כ צביקה פוגל מ"עוצמה יהודית" ביקר את החלטות הקבינט בראיון לרשת ב' ואמר: "ידענו שיהיה ירי מלבנון ועזה, חמאס פועל כבר הרבה זמן בחוסר פחד. אנחנו גיבורים לתקוף בשטח פתוח כי יש אנשים בקבינט שמפחדים להיכנס לעימות. צריך אישיות אמיצה כדי ליזום מלחמה, ואין לנו".

אלון דוידי צביקה פוגל מתיחות ביטחונית שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד