ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

לרפואת החולים: להדליק נרות שבת רבע שעה קודם

לקראת הימים הנוראים הבעל"ט, 'לב מלכה' קורא לציבור הנשים להדליק נרות שבת 15 דקות טרם הזמן לזכות הילדים החולים

שאטר סטוק
שאטר סטוק צילום: shutterstock

ארגון 'לב מלכה'- המטפלים בחולי סרטן, יצאו השבוע במיזם חדש לקראת הימים הנוראים בסימן ' כל ישראל ערבים זה לזה'. במסגרת המיזם החדש, יצאה קריאה לציבור הרחב לכל איש ואיש בישראל לקבל עצמם להתאסף בבתי הכנסת ללימוד תורה רבע שעה לפני הדלקת נרות -לזכות ילד חולה סרטן מסוים, שאת שמו ושם אמו יכול כל איש ואיש לקבל במשרדי הנהלת הארגון.

כמו כן, הנהלת הארגון יצאו בבקשה אישית אל הנשים להכניס את השבת 15 דקות לפני זמן הדלקת הנרות גם לזכות הילדים החולים.

בהנהלת ארגון 'לב מלכה' מציינים, כי השאיפה היא להגיע לעשרת אלפים איש- גברים ונשים שיקבלו על עצמם את הקבלה עד הימים הנוראים. ניתן לקבל את השמות המלאים של הילדים החולים בכדי ללמוד לזכותם או לקבל שבת מוקדם לזכותם במשרדי הארגון בטלפון- 02-5376666 או במשלוח פקס למספר- 02-5377911. יצוין, כי השמות שימסרו הינם בהסכמת הורי הילדים.

הרב אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה' מסר: "אנחנו קוראים לכלל הציבור ליטול חלק במיזם החשוב לרפואת הילדים החולים. השאיפה שלנו להגיע לעשרת אלפים איש- גברים ונשים שיקבלו על עצמם עד ערב ראש השנה קבלה ללמוד תורה 15 בערב שבת טרם כניסת השבת לזכות הילדים החולים. כמו כן, שנשים יקבלו על עצמם להכניס את השבת 15 דקות לפני זמן הדלקת הנרות, וכידוע על פי הספרים הקדושים לימוד תורה בערב שבת והדלקת נרות טרם הזמן, הינם דברים גדולים ונשגבים". הרב אברמן מציין כי השאיפה היא שכל אותם גברים ונשים שיקבלו על עצמם את הקבלות עד ראש השנה לזכות הילדים החולים, ימשיכו להנהיג את הקבלה כל ימות השנה, ובעזרת השם בזכות הקבלות חשובות, נזכה להתבשר בקרוב בשיפור ובהבראת הילדים החולים, ופעמים רבות אף בניגוד לטבע ולדעת הרופאים.
נרות שבת סרטן לב מלכה ימים נוראים ילדים חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד