ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
חשש מהסלמה

דיווח איראני: ישראל נערכת למלחמה קרובה עם חיזבאללה

התקפות ישראל בלבנון וברצועת עזה בימים האחרונים לא היו תגובה לתקיפות מלבנון ועזה, אלא מסר לאיראן, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה המתנגד למשטר האיראני. סגן מנהיג חיזבאללה בלבנון, הכריז כי מאמצי ישראל "לאיים עלינו ולהפחיד אותנו לא יצליחו"

דיווח איראני: ישראל נערכת למלחמה קרובה עם חיזבאללה
מערכות כיפת ברזל בגבול לבנון צילום: איל מרגולין, פלאש 90

ערוץ הטלוויזיה האיראני 'איראן אינטרנשיונל', המתנגד למשטר האיראני ומשדר מארה"ב לאחר שנאלץ לעזוב את לונדון בשל איומים נגדו מצד איראן, מדווח כי מתקפת הטילים על ישראל שבוצעה על ידי הזרוע הצבאית של חמאס בלבנון בוצעה באישור חיזבאללה והרפובליקה האסלאמית של איראן, עוד דווח כי ישראל נערכת למלחמה קרובה עם חיזבאללה.

על פי הדיווח, התקפות ישראל בלבנון וברצועת עזה לא היו תגובה לתקיפות מלבנון ועזה, אלא מסר לרפובליקה האסלאמית של איראן "למרות שישראל לא רצתה להרוג אנשים ולהגביר את המתח".

על פי הדיווח אם ישראל תגיב ברצינות, מאות בני אדם ייהרגו בלבנון. כמו כן דווח, אם יימשכו התקיפות מלבנון, לישראל לא יהיו הגבלות או היסוס לתקוף את המדינה הזו בעתיד, והצבא הישראלי ינקוט פעולות קשות.

עם זאת, נעים קאסם, סגן מנהיג חיזבאללה בלבנון, הכריז כי מאמצי ישראל "לאיים עלינו ולהפחיד אותנו לא יצליחו" ו"מאזן הכוחות להרתעת (הצדדים מלהיכנס למלחמה) נותר על כנו".

חיזבאללה שמר על שתיקה לנוכח ההאשמות של ישראל בירי מאות רקטות מלבנון לעבר ישראל ולא פרסם שום הודעה רשמית. עם זאת, גורם רשמי בחיזבאללה הכחיש את אחריות הארגון בשיגור רקטות.

לבנון חיזבאללה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד