כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הילדים עשו איתו צחוקים"

הורי התלמידים המומים: נחשפה זהות המחבל מתל אביב

זהות המחבל מהפיגוע בתל אביב אמש נחשפה: יוסף אבו ג'אבר בן ה-45 מכפר קאסם. המחבל עבד עד לפני כשנה כמנקה בחטיבת ביניים בקריית אונו, ורבים מבין תלמידי בית הספר היו מיודדים איתו. "יש סרטונים שהילדים עושים איתו צחוקים", סיפרה אמא של אחד הילדים

הורי התלמידים המומים: נחשפה זהות המחבל מתל אביב
שוטרים. אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יוסף אבו ג'אבר הוא המחבל שרצח אתמול תייר איטלקי בטיילת בתל אביב. ג'אבר בן ה-45 הוא אזרח ערבי-ישראלי המתגורר בכפר קאסם, ואין לו רקע ביטחוני קודם. בני משפחתו של המחבל היו המומים מזהותו, ותחילה חשבו כי מדובר בטעות בזיהוי ושהרכב בו נהג נגנב.

מורה מכפר קאסם המכיר את המחבל אמר ל'וואלה' כי "מדובר בבחור נורמטיבי. בעל עסק. בעבר היתה לו חנות דיסקים ומוזיקה. דוד שלו נהרג לפני כמה ימים מנפילת מזגן בתאונת עבודה בעיר, והוא ישב בבית המשפחה באבל. קיוונו שזה לא הוא ולא אף אחד מכפר קאסם. חבל מאוד. זה אירוע מצער. אי אפשר להבין דבר כזה ואי אפשר להבין מה עבר לו בראש. נקווה שזה אירוע יחידני ולא קשור פה לאף אחד אחר".

יחד עם זאת, ג'אבר עבד עד לפני כשנה בבית ספר בקריינת אונו והיה מיודד עם רבים מתלמידיו. אחת האימהות בבית הספר כתבה: "הילדים שלי מכירים אותו היטב. הבן שלי מכיר אותו, אפילו יש סרטונים שהילדים עושים איתו צחוקים".

כפר קאסם פיגוע דריסה קרית אונו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד