כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מודאגים מהמצב הבטחוני

הנשיא הרצוג לארדואן: "פרסומים שקריים בתקשורת הערבית"

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הערב עם נשיא טורקיה, על מנת להביע את דאגתו לאור ההסלמה הביטחונית ועל המצב בירושלים והר הבית. נשיא טורקיה בירך את העם בישראל בחג פסח שמח

הנשיא הרצוג לארדואן: "פרסומים שקריים בתקשורת הערבית"
יצחק הרצוג/הנשיא ארדואן צילום: יונתן זינדל/וויסאם אשלמון, פלאש 90

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הערב עם נשיא טורקיה, רג׳יפ טאיפ ארדואן, שיזם את השיחה על מנת להביע דאגתו לאור ההסלמה הביטחונית ועל המצב בירושלים והר הבית. בפתח דבריו ביקש הנשיא ארדואן לשלוח את תנחומיו לנשיא המדינה ולעם בישראל על הפיגועים הקשים שאירעו במהלך החג והשבת.

נשיא המדינה הודה לנשיא טורקיה על התנחומים ובתגובה לדברי הנשיא ארדואן הדגיש כי לישראל מחויבות נחרצת לשמירה על הסטטוס קוו במקומות הקדושים בכלל ובהר הבית בפרט.

עוד הוסיף הנשיא כי איראן באמצעות זרועותיה, לרבות חמאס, מובילה מערכה במספר חזיתות במטרה לערער את היציבות באזור, ומפעילה טרור על בסיס הסתה בין-דתית המתמקדת במצב בירושלים. הנשיא הרצוג הצביע על פרסומים שקריים בתקשורת הערבית ובכלל זה הפצת סרטונים ישנים או שאינם עדכניים במטרה לעודד הסתה המובילה לטרור.

נשיא המדינה הדגיש כי יש לפעול בשיתוף פעולה נרחב ככל הניתן במלחמה כנגד הטרור, בכל מקום ומקום. נשיא טורקיה בירך את העם בישראל בחג פסח שמח ונשיא המדינה מצידו ביקש לחתום את שיחתם באיחולי רמדאן כרים לנשיא טורקיה ובני עמו.

יצחק הרצוג נשיא המדינה רג'פ טייפ ארדואן הר הבית טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד