ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קראון הייטס: 3 חסידי חב"ד נעצרו בחשד לסחר בסמים

השלושה ניסו לרכוש כמות גדולה של מריחואנה באופן קבוע מסוכן סמוי של ה-FBI, והם צפויים לעמוד לדין בהמשך החודש

צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת שרון
צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת שרון

תדהמה בקראון הייטס: שלושה מותיקי חסידי חב"ד נעצרו ביום רביעי על ידי סוכני ה-FBI, כשניסו לרכוש כמות גדולה של מריחואנה מסוכן FBI שהתחזה לסוחר סמים, תוך שהם משתמשים במילות הקוד אלפלפה וירקות עבור הסם.

בערב שבת שוחררו השלושה בערבות של 500,000 דולר.

השלושה נתפסו "על חם" כשהגיעו לכתובת בברוקלין ורכשו סמים מהסוכן, שהתחזה לסוחר סמים מטקסס, והם צפויים לעמוד לדין בטקסס, כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'.

על פי הדיווח, העצורים - ברוך רפפורט (47), משה הורנשטיין (27) ומנחם יעקובסון (30) - ביקשו מה'סוחר' משלוח שבועי של כ-50 ק"ג סם. הם דרשו "לא להיות באותו חדר עם החומר", והסבירו כי "אם ייתפסו, הם לא יוכלו לנסוע להוואי במשך שנים רבות". הצדדים סיכמו על העברת הסם במשאית מאל-פאסו לברוקלין.

רפפורט, שמתגורר בדירה שמתוקצבת על ידי הרשויות עבור משפחות מעוטות הכנסה, נפגש עם הסוחר במלון וסיכם איתו על משלוח שבועי קבוע, כשהוא מציג את עצמו כסוכן סמים. שני שותפיו הגיעו במקביל למחסן כדי לבחון את הסחורה, והודיעו כי "טוב שהסם באיכות גבוהה". רפפורט דרש מהסוחר כי בשיחותיהם ישתמשו במילות הקוד "אלפלפה" ו"ירקות" עבור מריחואנה. השניים סיכמו כי המשלוח יגיע במשאית למחסן שממוקם ברחוב אטלנטיק פינת נוסטרנד בברוקלין (מחסן הנמצא לא הרחק משכונת קראון הייטס). העברת התשלום - 3,000 דולר על ההובלה וכ-95 אלף דולר נוספים על החומר עצמו - הובילה למעצר השלושה.

העצורים שוחררו בערבות על ידי ידידים, יעקובסון שוחרר בערבות על ידי הרב ברוך יעקובסון –רבו של הנטר קולג', בורנשטיין, בעליה של תזמורת חסידית, שוחרר בערבות של בן משפחתו של רובשקין, ואילו רפפורט שוחרר בערבות של בן משפחה. משפטם צפוי להיפתח בהמשך החודש.
טקסס נעצרו אף בי אי סחר בסמים חסידי חב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד