כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
גיבה את המשטרה

הח"כ מהליכוד ל-CNN: "ישראל לעולם לא תוותר על זכותה להגן על עצמה"

בצל ההסלמה הביטחונית התראיין ח"כ דן אילוז והבהיר: "לעולם לא נוותר על זכותנו להגן על עצמנו כשנעשה שימוש באלימות נגדנו". אילוז הוסיף: "משטרת ישראל פעלה בצורה מבוקרת נגד קבוצות שוליים המושפעות מאיראן "

הח"כ מהליכוד ל-CNN: "ישראל לעולם לא תוותר על זכותה להגן על עצמה"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בצל ההסלמה במצב הביטחוני, חבר הכנסת דן אילוז (הליכוד) התראיין לרשת CNN מיד אחרי שר החוץ הלבנוני עבדאללה בוחביב שטען כי ישראל היא זו שגרמה להסלמה.

ח"כ אילוז גיבה את כוחות המשטרה שפעלו בהר הבית, תקף את הטרור שמופנה כנגד אזרחים חפים מפשע וסרב לטענה כי ההסלמה קרתה בעקבות מה שכונה התגרות ישראלית.

ח"כ דן אילוז (ליכוד) אמר בריאיון: "ברור לכל שהאינטרס של ישראל הוא לשמר את הסטטוס קוו על הר הבית, מסגד אל-אקצא ובאזור כולו. כך פעלנו לאורך השנים".אילוז הוסיף: "עם זאת, לעולם לא נוותר על זכותנו להגן על עצמנו כשנעשה שימוש באלימות נגדנו. משטרת ישראל פעלה בצורה מבוקרת נגד קבוצות שוליים המושפעות מאיראן ומסיתות לאלימות נגד ישראל".

לדבריו, "כשאנו מגיבים להתקפות, איננו עושים זאת מתוך תחושה של נקמה, אלא מתוך הבנה שאם אנחנו לא מגיבים להתקפות עם כוח, המתקפות האלה פשוט יהפכו ליותר ויותר תכיפות ויובילו לעוד מתקפות טרור נגד ישראלים. מדובר במתקפות נגד אזרחים".

אילוז הדגיש: "לא רק שהם לא מבדילים בין אזרחים לכוחות צבאיים- הם מכוונים לפגוע באזרחים. זה דבר העומד בניגוד מוחלט לחוק הבינלאומי ופעולה שכל העולם החופשי צריך לפעול נגדו".

דן אילוז הר הבית CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד