י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תודה באמת

וואטסאפ עם תכונה חדשה שתפתור את הבעיה המעצבנת

וואטאסאפ משתדרגת ומציגה תכונה חדשה שמאפשר למשתמשי בטא באנדרואיד להוסיף ולערוך אנשי קשר, בלי לצאת מהאפליקציה | העדכון החדש צפוי להגיע למשתמשים נוספים במהלך הימים הקרובים

וואטסאפ עם תכונה חדשה שתפתור את הבעיה המעצבנת
אילוסטרציה צילום: unsplash

אתר wabetainfo דיווח על תכונה חדשה שנוספה למשתמשי בטא באנדרואיד בוואטסאפ: ע"פ הדיווח, וואטסאפ תאפשר למשתמשים להוסיף ולערוך אנשי קשר, בלי לצאת מהאפליקציה.

אם עד כה, בשביל לשמור איש קשר שהמספר שלו לא שמור אצלכם, הייתם צריכים לצאת מאפליקציית המסרים אל אנשי הקשר שם הייתם רושמים את שמו ולשמור, כעת לפי הדיווח באתרwabetainfo, בודקי בטא באנדרואיד יכולים כעת להוסיף אנשי קשר חדשים (למכשיר או לחשבון הגוגל שלהם), וכן לערוך אנשי קשר קיימים, מבלי לעזוב את וואטסאפ.

ב'מאקו' מסבירים כי התכונה החדשה תעזור למשתמשים לחסוך זמן כאשר הוספה או עריכה של איש קשר בתוך האפליקציה תימשך מספר שניות בלבד, בעוד שהמעבר לאפליקציית אנשי הקשר, ולאחר מכן ניהול איש קשר יכול לקחת קצת יותר זמן. בנוסף מציינים כי דעתם של המשתמשים לא מוסחת מהשיחה הנוכחית שלהם בוואטסאפ.

התכונה החדשה זמינה בשלב זה רק עבור בודקי בטא שיש ברשותם את הגרסה העדכנית ביותר של וואטסאפ לאנדרואיד, והיא צפויה להתרחב למשתמשים נוספים במהלך הימים הקרובים.

 

 

וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) עדכון פיצ'ר חדש אפליקציות משתמשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד