כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
החובש משחזר

דרמה בכינרת: הסירה עלתה באש; 3 חולצו ופונו לבית החולים

דרמה ואימה הערב בכינרת. סירה ועליה שלושה בני אדם עלתה לפתע באש ובמשך דקות ארוכות עלה חשש לחיי השטים בה. בחסדי שמים השלושה חולצו עם פציעות קלות ופונו לבית החולים בטבריה בהכרה מלאה

דרמה בכינרת: הסירה עלתה באש; 3 חולצו ופונו לבית החולים
סירה שעלתה באש בכינרת צילום: איחוד הצלה סניף טבריה וסובב כנרת

דרמה הערב (ראשון) בכינרת. סירה עלתה באש מסיבה שעדיין לא ברורה בשלב זה. חובשים ופראמדיקים של מד"א בספינת הים-בולנס של מד"א חילצו מהמים למעגן הלידו גבר בן 45 ושני נערים כבני 18 במצב קל שפונו למרכז הרפואי פוריה בטבריה באמבולנסים של מד"א כשהם בהכרה מלאה עם סימני שאיפת עשן והיפותרמיה קלה.

משיט בספינת-הים-בולנס של מד"א וחובש רפואת חירום בספינה, עוזי אמסלם סיפר: "הייתי בחוף הלידו כשקיבלנו דיווח על סירה שעולה באש במרחק של כ-3 ק"מ בעומק הכנרת. יחד עם עידו גרנות משיט הספינה מחוף הלידו יצאנו למקום בספינת-הים-בולנס לכיוון הכדור אש שבער מהמים. כשהתקרבנו למקום ראינו גבר בן 45 וצעיר כבן 18 במים ועל הסירה נוספת שהגיעה למקום על מנת לסייע היה צעיר כבן 17. פתחתי את דופן הצד של הספינה והורדתי למים סולם והם טיפסו אלינו".

אמסלם ממשיך ומתאר: "מיד לאחר מכן נצמדנו לסירה הנוספת והעברנו אלינו את הצעיר השני. הם סבלו משאיפת עשן והתלוננו על קור. התחלנו בשיט לכיוון החוף תוך כדי העברת דיווח למוקד מד"א על מנת לתאם את נקודת החבירה עם האמבולנסים שהגיעו למעגן הלידו. העברנו את שלושתם בצורה בטוחה לצוותי מד"א שהמתינו לנו במעגן והם פונו לבית החולים במצב קל תוך כדי טיפול בחמצן".

סירה כינרת חילוץ בכנרת שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד