כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה המומה

פריצה מתוחכמת: גניבת ענק מחנות 'אפל' בווושינגטון

פורצים נמלטו עם יותר מ-400 מוצרי אלקטרוניקה מחנות של אפל מקניון בווושינגטון. נקודת הכניסה שלהם היתה דרך חור בקיר השירותים של חנות מכונות אספרסו הצמודה

פריצה מתוחכמת: גניבת ענק מחנות 'אפל' בווושינגטון
אייפונים, אפל צילום: pixabay

גנבים חכמים: יותר מ-400 מוצרי אלקטרוניקה נגנבו מחנות של אפל בקניון אלדרווד בוושינגטון. הגנבים נכנסו דרך חור בקיר של חנות שמוכרת מכונות אספרסו הצמודה. כך אישרה משטרת ליינווד.

הבעלים של העסק השכן אמר לתקשורת המקומית שהוא אסיר תודה שאיש לא נפגע. הגניבה של מוצרי אלקטרוניקה בשווי 500,000 דולר אירעה בזמן שהחנות הייתה סגורה. הוא סיפר כי הם מעולם לא התמודדו עם דבר כזה בחמש השנים שלהם בעסקים בקניון.

"דלת הכניסה שלנו הייתה נעולה. הם פתחו את דלת הכניסה שלנו", סיפר אריק מרקס מנהל סניף חנות מכונות הקפה. "הם חתכו חור בקיר החנות לתוך מה שנראה כחדר האחורי של חנות אפל. אני מופתע שהיינו הצינור עבורם להגיע לחנות אפל. לא היה לי שמץ של מושג שאנחנו כל כך קרובים או צמודים אליהם".

משטרת ליינווד מסרה שזה קרה אחרי 19:00 ביום ראשון לפני כשבוע, ועובדי אפל לא היו מודעים להיקף הגניבה המאסיבית עד למחרת בבוקר. "בערך 436 מכשירי אייפון הוצאו מאחור", אמרה מנהלת התקשורת של הסניף מרן מקיי. "בסך הכל נגנבו סחורה בשווי 500,000 דולר וזה מכשירי אייפון, אייפד, שעוני אפל".

"ברוקפילד פרופרטיז", החברה שמנהלת את הקניון, מסרה לתקשורת כי מדובר באירוע בודד ולטענתה יש לה תוכנית אבטחה חזקה. משטרת ליינווד הגיבה לפריצה ומסרה כי נראה כי מדובר במבצע מאורגן היטב בהתבסס על מה שהם ראו במצלמות האבטחה, המשטרה דחתה את בקשת התקשורת המקומית לקבל את התיעוד בימים אלה, בגלל החקירה שמתנהלת. מתברר כי לא הושארו טביעות אצבע והפרצוף של הפורצים היה מכוסה.

 

וושינגטון מכונות קפה אפל פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד