כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מחירים מופקעים

הרוסים זועמים על פוטין בשל מחסור במשחקי מונופול

רוסים זועמים על פוטין כי המדינה סובלת ממחסור במשחקי לוח מונופול. יצרניות מונופול עזבו את רוסיה לצד חברות מובילות כמו גוגל, נייקי ועוד, כאשר פוטין החל את פלישתו לאוקראינה - ומשחק הלוח הקלאסי אזל מהמדפים

הרוסים זועמים על פוטין בשל  מחסור במשחקי מונופול
משחק מונופול צילום: Pixabay

רוסים זועמים ומשתוללים כשאחד ממשחקי הקופסה הפופולריים בעולם אזל כעת מהמלאי במדינה. מונופול מתוצרת אמריקאית היה מרכיב עיקרי במשקי בית במשך רוב 90 השנים האחרונות ברוסיה.

אבל עכשיו, כמעט שנה אחרי שכמעט כל חברה מערבית גדולה פרשה מרוסיה כשהנשיא ולדימיר פוטין שלח את חייליו לפלוש לאוקראינה, נראה שרוסים חובבי מונופול כבר לא מסוגלים למצוא את המשחק בחנויות. המשחק מיוצר על ידי חברת Hasbro האמריקאית, שהפסיקה לספק לרוסיה בתחילת המלחמה.

על פי הדיווח של אתר 'מדוזה' העצמאי ואנטי פוטין, המשחק הוכרז רשמית שאזל מהמלאי על ידי כל חנויות הקמעונאות הגדולות וגם קטנות יותר.

בדיווח נאמר: "עיתונאים ציינו שברשת אחת של חנויות צעצועים, המשחקים אזלו מהמלאי ממש אחרי השנה החדשה, ולא צפויים משלוחים חדשים. חנות אחרת דיווחה שהם ביצעו הזמנה, אך לא ברור מתי היא עשויה להתממש. לחנויות הבודדות שאכן יש את המשחקים במלאי נשאר אספקה ​​משנת 2022, ולחלק מהחנויות עדיין יש מהדורות מיוחדות של המשחק, כמו מונופול ברית המועצות".

על פי הדיווח רוסים נואשים מחפשים באינטרנט בתקווה לנסות למצוא את המשחק, אבל כל מה שנותר הוא מארזים פגומים במחירים מנופחים מדי. רוסיה תכננה לרכוש את המשחק דרך מדינה שלישית. עם זאת, מכיוון שהמשחקים דורשים תרגום לרוסית הדבר לא כדאי.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מונופול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד