י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההדלפות הלוהטות

רוסיה מבטיחה בונוס לחיילים שישמידו טנקים של נאט"ו

כדי לפגוע בטנקים שסופקו על ידי נאט"ו בשדות הקרב של אוקראינה, רוסיה מתכוננת לשלם בונוס לחיילים שיצליחו לפגוע או להשמיד אחד כזה, כך על פי מסמכי המודיעין האמריקאים שהודלפו לאחרונה

רוסיה מבטיחה בונוס לחיילים שישמידו טנקים של נאט"ו
צבא אוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

טנקים מתקדמים שסופקו על ידי נאט"ו לשדות הקרב של אוקראינה, מטרידים מאד את הרוסים. רוסיה מתכוננת לשלם בונוס לחיילים שיצליחו לפגוע או להשמיד אחד כזה, כך על פי מסמכי המודיעין האמריקאים שהודלפו לאחרונה ועוררו שערה ענקית.

ה'ניו יורק טיימס' דיווח כי התמריץ הכספי הוא חלק מחלק גדול יותר של יוזמות שנועדו לסייע להגביר את המורל בקרב החיילים הרוסים בעודם נאבקים להשתלט על שטחים במזרח אוקראינה, כך על פי המסמכים שהודלפו.

"יוצעו תמריצים להשמדה של טנקים זרים, וסרטונים של טנקים מושמדים יופצו באופן נרחב כדי להפחית את המורל של אוקראינה והמערב, ולהרגיע את החיילים הרוסים ביכולתם להתגבר על הנשק החדש הזה", כך לפי המסמך, שסומן כסודי ביותר.

לקרמלין יש רקורד של יצירתיות כיצד הוא מתגמל הישגים הנחשבים חשובים למדינה. זוכי מדליית זהב אולימפיים מקבלים לפעמים מכוניות או דירות. החשוד המרכזי מאחורי הרעלת פעיל מודיעין רוסי בלונדון בשנות ה-2000 שערק למערב, קיבל מושב בפרלמנט הרוסי.

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה צבא אוקראינה הדלפת מסמכים טנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד