כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המצב הבטחוני והכלכלי

השר הבכיר מ'הליכוד': "האחריות היא שלנו, לא צריכים תירוצים"

על רקע הסקרים המנבאים התרסקות משמעותית למפלגתו ולגוש הימים כולו, לצד הביקורת על אבדן הביטחון והשתוללות הטרור, השר הבכיר מהליכוד יואב קיש מתייחס ומודה כי האחריות מוטלת על ממשלתו

השר הבכיר מ'הליכוד': "האחריות היא שלנו, לא צריכים תירוצים"
יואב קיש עם בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החינוך יואב קיש, מבכירי שרי 'הליכוד' והמקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו שובר שתיקה ומתייחס למצב ואולי ברקע הסקרים הלא מעודדים שמנבאים התרסקות לליכוד ולגוש הימין מה שמעיד על אכזבה קשה בקרב מצביעי הימין מתפקוד הממשלה שמכהנת בסך הכל ארבעה חודשים. 

קיש פותח ואומר: "אני שומע בימים האחרונים הרבה מאוד דיבורים על אחריות ומעט מידי לקיחת אחריות. אז למען הסר כל ספק - האחריות היא שלנו, במלואה. שלי ושל כל ממשלת ישראל הנוכחית. כן, אויבנו לא צריכים תירוצים לנסות להרוג בנו, כך הם נהגו מאז ומתמיד. האחריות שלנו היא לעצור את זה. בשביל זה נבחרנו. האחריות שלנו היא לדאוג לבטחון הציבור".

לדבריו, "המציאות הביטחונית הנוכחית יכולה להסלים במהרה למערכה משמעותית. אנחנו חייבים לעמוד מאוחדים במבחן ששונאינו מציבים בפנינו. כל בר דעת מבין את האתגר של הימים אשר לפנינו. בעזרת השם, ובעזרתכם - אני משוכנע שנעשה ונצליח לטובת עם ישראל".

השר קיש ממשיך להכות על חטא ולהודות: "האחריות שלנו היא גם לדאוג להורדת יוקר המחייה. האחריות שלנו היא לצמצם את הפערים בחינוך בין האוכלוסיות החזקות והחלשות. האחריות שלנו היא לבצע תיקונים נדרשים במערכת המשפט. זה בדיוק מה שנעשה - בחינוך, בכלכלה, בביטחון. בהכל. אנחנו חייבים את זה לכם, אלו שבחרו בנו ולכלל אזרחי ישראל, גם אלו שלא בחרו בנו".

שר החינוך מסיים את דבריו ואומר כי "הדבר החשוב ביותר כרגע הוא אחדות ישראל. אני משוכנע שנדע לעשות זאת באופן מעורר השראה, כפי שעשינו בעבר. נעשה את זה ביחד".

הסלמה מתיחות ביטחונית ממשלת נתניהו יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד