כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בהשתתפות שרים וח"כים

אלפי תומכי ימין ייצאו לצעדה | זה הכביש שייחסם

בצהריים יצאו אלפים בצעדה מצומת תפוח לעבר אביתר במחאה על המצב הבטחוני הרעוע בכל החזיתות ובייחוד בכבישי השומרון. בעקבות כך החל מהבוקר ייחסם כביש 505 | ראש המועצה האזורית שומרון מזמין את הציבור להשתתף בצעדה

אלפי תומכי ימין ייצאו לצעדה | זה הכביש שייחסם
בלשי משטרה צילום: דוברות המשטרה

בעקבות המצב הביטחוני הרעוע והפיגועים הרצחניים המתמשכים שכבר גבו את חייהם של 22 אזרחים מאז הוקמה הממשלה, תתקיים היום (שני) יום רביעי של חול המועד פסח בשעה 12:00 צעדת אלפים מצומת תפוח לכיוון אביתר.

בצעדה צפויים להשתתף 7 משרי הממשלה וכן 15 חברי כנסת וראשי רבני הציונות הדתית. לאחר הצעדה תתקיים עצרת מרכזית באביתר.

בעקבות הצעדה בשומרון הודיעה המשטרה כי כביש 505 ייחסם לתנועת כלי רכב בין צומת תפוח לצומת אלון החל מהשעה 08:30 עד 18:00.

הציבור מתבקש להשתמש בדרכים חלופיות, בין היתר בכביש הכרמים המחבר בין צומת גדעון לכביש 60. לתושבי מגדלים תתאפשר יציאה רק לכיוון צומת אלון וחזרה ממנו. ההגעה לצעדה תתבצע בשאטלים ייעודים שהוקצו על ידי מארגני האירוע. לבאים בכלי רכב פרטיים תתאפשר חניה על בסיס מקום פנוי סמוך לישוב תפוח. 

יו"ר המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן קורא לציבור להגיע בהמוניו לצעדה: "דווקא בימים אלו - מרימים את הרוח! לוקחים דגל ישראל וצועדים לאביתר!"
אני מברך את שרי הממשלה וחברי הכנסת שמצטרפים לקריאה הכל כך חשובה הזו: להקים ישובים חדשים, ליישב את אביתר. זו התשובה האזרחית הציונית לטרור המנסה להפחידנו ולגרשנו מאדמתנו! אני קורא לציבור להגיע דווקא עכשיו, להרים את הרוח ולצעוד חזרה לאביתר".

לדבריו, "בימים קשים לעם ישראל, כשהאוייב מנסה להכניע אותנו, להביא אותנו לקפוא ולברוח, דווקא עכשיו אנו מרימים את הראש. לא ניתן לשבור את העם היהודי - עם הנצח. אני קורא לכולם - להגיע דווקא עכשיו לצעדת אביתר. להרים את הרוח! לוקחים דגל ישראל ובאים לצעדת אביתר. אל מול גל הטרור המרים ראש - נעלה כולנו עם דגלי ישראל לצעוד בשומרון ולדרוש לבנות את אביתר. נמשיך ונוסיף עוד יותר לבנות, להפריח את ההתיישבות ביהודה ושומרון".

עוד הוסיף ואמר: "אביתר הוא קריאת ההשכמה שלנו. להפסיק את גזירת היבוש שגזרנו על עצמנו ולהקים ישובים חדשים ביהודה ושומרון. לאפשר לתושבי אביתר לחזור לבתיהם, ולהסדיר את הישוב כפי שהבטיחה הממשלה".

חסימת כביש צעדה צומת תפוח אביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד