ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ארבעה חודשים מאז הקמתה

בלשכת ראש הממשלה מתקשים לאייש את התפקידים הבכירים

ארבעה חודשים מאז הוקמה הממשלה בלשכת נתניהו מתקשים לאייש תפקידי הסברה בכירים במשרד ראש הממשלה. לפי דיווח התפקידים הוצעו לכמה אישים שסירבו לעבוד מול אנשי לשכתו של נתניהו ומשפחתו | מדובר בתפקידים חיוניים ביותר בייחוד בתקופה הביטחונית הנוכחית

בלשכת ראש הממשלה מתקשים לאייש את התפקידים הבכירים
נתניהו יוצא מלשכתו בכנסת צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

ברקע כשלון ההסברה הישראלית - בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקשים לאייש את תפקידי ההסברה הבכירים במשרד ראש הממשלה. תפקידי ראש מערך ההסברה וראש מטה ההסברה הוצעו למספר מועמדים, אשר סרבו להם. זאת בין השאר עקב התנגדות לעבודה עם לשכת נתניהו ומול משפחתו של ראש הממשלה. כך דווח הבוקר (שני) בגל"צ.

לישראל היה ראש מטה הסברה בתחילת כהונתו השישית של בנימין נתניהו, בשם גדי עזרא, אלא שלפי הדיווח הוא הוזז כי עבד עם ראש הממשלה נפתלי בנט. דבר שחלק מאנשי הליכוד מתחרטים עליו במצב שנוצר. אנשי המטה ממשיכים לפעול עם מעט משאבים ובלי ניהול מרכזי מסודר.

לצד זאת, סמכויות שהציעו להעביר למשרד ההסברה של השרה גלית דיסטל אטבריאן מעוכבות על ידי לשכת נתניהו, בפרט על ידי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי. גם תקציבים שהציעו להעביר לה שרים אחרים נתקלו בחסמים משפטיים.

רק לפני כמה שעות התייחס בכיר הליכוד יאיר רביבו, ראש העיר לוד, לחוסר החמור במטה הסברה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "גלית דיסטל אומרת אין תקציב להסברה. שכל משרד ליכודי יעביר לדיסטל מיליון ש"ח מתקציב ההסברה שלו. מיד!".

"לדוגמא: איך יכול להיות שלא מסבירים ברשתות החברתיות בערבית שאלאקצא לא בסכנה?", תוהה ראש העיר איש הליכוד, "אני קורא ערבית וכל פוסט שני קורא להגן על אלאקצא. במקום להסביר שאנו היהודים בכלל לא עולים להר הבית. וממתינים למשיח ולבית המקדש שיירד מוכן בע"ה ועד אז אין לנו שום כוונה לפגוע בהר הבית".

"אתם לא מודעים לזה אבל כל הערבים בארץ אדישים להכל חוץ מדבר אחד: אל תתעסקו עם אל אקצא. ובקלות אפשר להסביר זאת". סיכם רביבו בתסכול.

בתוך כך, אחד האישים המשפיעים בסביבת ראש הממשלה, בנו יאיר נתניהו, תועד הלילה בנתב"ג כשהוא עוזב את ישראל ליעד ולזמן בלתי ידוע וזאת ברקע הפסקת הפעילות שלו בטוויטר מזה כשבועיים ימים.

לשכת ראש הממשלה הסברה ישראלית מטה הסברה צוות הסברה משרד ההסברה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד