כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתגייס להסברה

השר דרמר ל-CNN: "המתפללים תכננו לתקוף יהודים בהר הבית"

השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר נרתם להסברה הבינלאומית ובריאיון לרשת ה-CNN הסביר את פעילות צה"ל במסגד אל אקצא. עוד אמר דרמר כי אינו חושש שהסכמי אברהם נמצאים בסכנה חרף ההתפתחויות האחרונות | צפו

השר דרמר ל-CNN: "המתפללים תכננו לתקוף יהודים בהר הבית"
רון דרמר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר קיים ריאיון עם רשת ה-CNN האמריקנית על רקע הביקורת על הממשלה כי אין מספיק הסברה למעשי ישראל בזירה הבינלאומית. דרמר הסביר באנגלית רהוטה את הסיבות להכנסת הכוחות הישראליים למסגד אל אקצא.

בריאיון ציין דרמר כי חמושים התכוונו להתבצר במסגד, לאגור כלי נשק ולתכנן מתקפה נגד מבקרים יהודים בהר הבית. "המתפללים המוסלמים תכננו לתקוף מתפללים יהודים, הם היו שם על מנת לתקוף", אמר והדגיש בפני המראיין כי ישראל לא משנה את הסטטוס קוו בהר הבית.

יחד עם זאת, ציין דרמר כי אינו חושש ש"הסכמי אברהם" עם מדינות המפרץ נמצאים בסכנה בעקבות המתיחות באזור, וקרא לירדן ולווקף שלא לאפשר לחמושים להתבצר באל אקצא. "אין לי ספק שהיחסים שלנו הם חזקים, וימשיכו להיות חזקים בעתיד".

דרמר אף התייחס לרפורמה המשפטית ואמר כי לדעתו ראש הממשלה נתניהו מעוניין להגיע לפשרה. עוד הסביר דרמר כי בעיניו ההפגנות נגד הרפורמה רק מוכיחות כמה ישראל היא דמוקרטיה חזקה ואמיתית.

רון דרמר CNN הר הבית פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד