כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עקב תקלה

משרד התחבורה הודיע: "לא תהיה אפשרות להנפיק רב קו"

מערכות "על הקו", שבין היתר, מנפיקות את כרטיסי הרב קו הושבתו זמנית עקב תקלה, לפיכך יינתנו בעמדות על הקו שירותי טעינה בלבד | צוותים של בנק הדואר פועלים להעלאה מחדש של המערכת

משרד התחבורה הודיע: "לא תהיה אפשרות להנפיק רב קו"
אוטובוס. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד התחבורה הודיע כי בעקבות תקלה במערך המחשוב של בנק הדואר, נדרשה השבתה זמנית של כלל מערכות בנק הדואר, בניהן מערכות "על הקו", שבין היתר, מנפיקות את כרטיסי הרב קו.

במשרד התחבורה מדגישים כי עד לתיקון התקלה והעלאת המערכת, יינתנו בעמדות על הקו שירותי טעינה בלבד. עוד נמסר כי צוותים של בנק הדואר פועלים להעלאה מחדש של המערכת.

כזכור, מערכות הדואר השבתו חלקית באופן כללי על ידי הדואר וצפויים לחזור לפעילות מלאה עד סוף השבוע. על ההשבתה הוחלט לאחר שזוהתה חדירה ראשונית למערכות הארגון, במטרה להוציא לפועל מתקפת סייבר. ההשבתה מאפשרת לאנשי הטכנולוגיה של הדואר יחד עם מומחי מערך הסייבר הלאומי "לנקות" את המערכות, לקרא חיבורן מחדש לרשת כך שלא תצליח להפעיל את התוכניות התקיפה.

מהדואר נמסר כי מומחי הסייבר "מעמיקים בכל חלק מערכת את הבדיקות לעוד ועוד שכבות, לאט מחברים חלקים שונים לעולם החיצוני. עד שנוודא שהכל נקי, מעמד לא יסתיים מבחינתנו וגם מבחינת מערך הסייבר הלאומי, מלווה את הנציבות ומנחה את ההגמון ממשלתיים בחיבור אלינו".

רב קו נסיעות תחבורה ציבורית נוסעים דואר ישראל משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד