כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בגיל 80

ביידן: "אני מתכנן לרוץ ב-2024"; עדיין אין הודעה רשמית

הנשיא ביידן אמר כי הוא מתכנן לרוץ בבחירות ב-2024. אבל עדיין אין הודעה רשמית על כך. הנשיא, בן ה-80 דיבר על התוכניות לקמפיין נוסף, אך אמר: "אנחנו לא מוכנים להכריז על כך עדיין"

ביידן: "אני מתכנן לרוץ ב-2024"; עדיין אין הודעה רשמית
ג'ו ביידן צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

הנשיא ביידן אישר כי הוא מתכוון להתמודד שוב על תפקיד הנשיא ב-2024. הנשיא פרסם את ההודעה ברשת NBC למגיש אל רוקר, ואמר כי הוא מתכנן להתמודד לבחירה מחדש אך עדיין לא מוכן להכרזה רשמית. רוקר ביקש מהנשיא לפרט יותר, ביידן השיב: "אני מתכנן לרוץ שוב, אבל אנחנו עדיין לא מוכנים להכריז על כך".

עוזריו של ביידן אמרו כי הודעה רשמית עשויה להגיע החודש, לאחר שהרבעון הראשון של גיוס הכספים יסתיים. זה היה בערך בזמן שבו הנשיא ברק אובמה שביידן היה סגנו השיק רשמית את מסע הבחירות מחדש שלו ב-2012.

ביידן הוא בן 80, ויהיה בן 86 בתום כהונה שנייה של ארבע שנים. מריאן וויליאמסון בכירה במפלגה הדמוקרטית הודיעה רשמית על כוונתה להתמודד על מועמדות המפלגה הדמוקרטית, וכך גם רוברט קנדי ​​ג'וניור, בנו של בובי ואחיינו של הנשיא לשעבר ג'ון קנדי.

בצד הרפובליקני, קודמו של ביידן דונלד טראמפ, מזכירת המדינה לשעבר שלו ניקי היילי והמושל לשעבר אסא האצ'ינסון, הכריזו על עצמם כמועמדים לשנת 2024. מושל פלורידה, רון דסנטיס, צפוי להצטרף למרוץ הזה בשלב מסוים.

הבית הלבן נשיא ארה''ב דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד