כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אלו שירותי הדואר שמושבתים לציבור בעקבות מתקפת הסייבר

‏חברת דואר ישראל יצאה בהודעה לציבור לפיה חברת הדואר מתמודדת כבר מספר ימים עם ניסיונות לביצוע תקיפת סייבר משמעותית כנגד תשתיות החברה, לפיכך החליטה על השבתת מערכות שונות בחברה

אלו שירותי הדואר שמושבתים לציבור בעקבות מתקפת הסייבר
סוכנות כהנמן בבני ברק צילום: דוברות דואר ישראל

חברת דואר ישראל הודיעה היום (שני) כי היא מתמודדת בימים האחרונים עם ניסיון תקיפת סייבר משמעותי שזוהה על ידי מערך אבטחת המידע של החברה. כתוצאה מכך הודיעה החברה‏ כי על מנת למנוע מהתוקפים לממש את תוכניותיו ולהגן על המידע, החליט הדואר באופן יזום על השבתת מערכות שונות בחברה.

בדואר מדגישים כי בנק הדואר עצמו לא נפגע וכי הוא ממשיך בפעילותו כרגיל כולל העברת קצבאות, ‏הפקדת משכורות ומשיכת מזומן.

עוד הודיעה החברה כי תבטל את הצורך לקביעת תור בסניפים המקומיים ותתגבר את השירות במוקדים למען סיוע בהתמודדות עם המצב, אך יחד עם זאת מדגישים, כי ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל.

"‏אנו מודעים לשיבוש השגרה, ועם זאת, מחויבים לזהירות יתר ולשמירה על בטחון הלקוחות, ‏המידע והמערכות שאחראיות להם, נמסר מהדואר, עוד הוסיפו כי "‏בליווי מערך הסייבר הלאומי ומומחים מהשורה הראשונה, אנו פועלים באחריות ובשקיפות ‏לנטרול הסיכונים, ולהתמודדות אחראית עם המצב". בדואר מדגישים כי ‏עם השלמת הפעולות הנדרשות, ישיב הדואר במהלך הימים הקרובים את השירותים השונים לפעילות שגרתית. "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ועובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את כלל השירותים ‏לפעילות רגילה ובטוחה בהקדם האפשרי" חתמו בדואר ישראל.

 

 

דואר ישראל בנק הדואר שביתה מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד