כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ערב הלווית אשתו

אב המשפחה: "שמעתי על הירי, התקשרתי לשלושתן והן לא ענו"

אביהן של האחיות שנרצחו שמחר ילווה גם את אשתו למנוחת עולמים התייחס לאסון: "אני מאמין שהילדים האחרים ימשיכו את אותם ערכים. המחבל שירה עם הקלצ'ניקוב, האם יש לו ערכים? אנחנו יכולים לבחור בין טוב ורע". ההלוויה תתקיים מחר בשעה 14:00 בבית העלמין בכפר עציון

אב המשפחה: "שמעתי על הירי, התקשרתי לשלושתן והן לא ענו"
הלווית האחיות די הי"ד צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ליאו די, בעלה של לוסי ואביהן של מאיה ורינה הי"ד שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן, דיבר ערב הלוויית אשתו לוסי. "משפחה של 7 הפכה למשפחה של 4, שמעתי על הירי, התקשרתי לשלושתן והן לא ענו. ראיתי באינסטגרם תמונה של האוטו והמזוודות המוכתמות בדם, שהיו בוודאות שלנו - ונסעתי לזירה כמו משוגע"

‏ליאו די המשיך: "ראיתי שהייתה לי שיחה שלא נענתה ממאיה והעובדה שהיא התקשרה אליי בזמן התקיפה ולא עניתי תרדוף אותי". הוא המשיך את הדברים המצמררים: "‏אף פעם לא נקבל טרוריזם כלגיטימי או נאשים את הקורבנות, טרור זה תמיד רע". הוא פנה לתקשורת העולמית: "תראו לי את הצבע האמיתי שלכם. האם משפחתי באמת מאיימת על שלום עולמי? האם מעשה כזה מוצדק? קדימה תתעוררו".

הוא קרא לציבור: "הם רוצחים, אבל מאשימים אותנו. דגל ישראל מסמל את הטוב. ישראל והטוב עוסקים בבנייה. הרצח והרע בהשמדה. אני קורא לשתף ברשתות את דגל ישראל עם מסר חיובי. שתפו עם חבריכם והם ישתפו הלאה. נראה כמה לייקים זה יקבל. המסר שלנו יהיה שלעולם אין להאשים את הקורבן". עוד אמר: "אני מאמין שהילדים האחרים ימשיכו את אותם ערכים. המחבל שירה עם הקלצ'ניקוב, האם יש לו ערכים? הוא רשע טהור. כולנו יכולים לבחור בין טוב ורע".

הוא ביקש מהציבור: "אם נצליח להבדיל בין רע וטוב נעשה את העולם למקום טוב יותר. עשו את זה למען נשמתן של לוסי, מאיה ורינה. עשו את זה עכשיו".

כזכור אלפי בני בני אדם הגיעו אתמול ללוות את האחיות רינה ומאיה די, בנות 16 ו-20, בדרכן האחרונה. האחיות הובאו למנוחות בבית העלמין כפר עציון. האם, לאה נפטרה היום מפצעיה בבית החולים הדסה עין כרם.

הלוויתה של לוסי אמם של מאיה ורינה די הי"ד שכבר נטמנו למנוחת עולמים תתקיים מחר בשעה 14:00 בבית העלמין בכפר עציון.

ממארגני ההלוויה נמסר: ההגעה לבית העלמין תתבצע בעזרת מערך הסעות ממתחם מנחת המסוקים בסמוך לחטמ"ר עציון ומהגבעה הצהובה. לא תתאפשר כניסת רכבים פרטים אל שטח בית העלמין ואין לחנות בצידי הדרך או להגיע רגלית. אנא השמעו לסדרנים במקום ולכוחות ההבטחון וההצלה.

בני המשפחה יצאו מביתם בפיטום הקטורת לכיון בית העלמין בשעה 13:00 תושבים וחברים מוזמנים ללוות ולתמוך בשעה קשה זאת על ידי עמידה עם דגל ישראל לאורך רחובות אפרת.

לוסי די האחיות די ליאו די כפר עציון פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד