כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צומת עזריאלי נחסם

מאות מפגינים בתל אביב אחרי נאום נתניהו; 2 מפגינים נעצרו

מאות מפגינים התקבצו אחרי נאום נתניהו בכמה מוקדם ברחבי הארץ, בשל כך שבמהלך נאומו האשים את האופוזיציה במצב הביטחוני. עד כה נעצרו שני מפגינים. דרך בגין בת"א נחסמה, וכך גם רחוב קפלן

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Erik Marmor/Flash90

מאות מפגינים יצאו הערב לרחובות אחרי הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במהלכה האשים את ההפגנות והאופוזיציה במצב הביטחוני.

לפני זמן קצר עצרה המשטרה 2 חשודים בהפרת סדר בקריית הממשלה בת"א, כחלק מההפגנות. יחד עם זאת, הרחובות הבאים נחסמו לתנועה: רחוב קפלן מרחוב אבן גבירול עד דרך מנחם בגין לשני הכיוונים וצומת קפלן דרך מנחם בגין לצפון ולדרום.

כזכור, ראש הממשלה הפנה במהלך נאומו הערב האשמות לאופוזיציה ולממשלה הקודמת, ובין היתר אמר כי "הממשלה הקודמת חתמה הסכם כניעה עם חיזבאללה בלי שום תמורה". הוא הוסיף כי "אתמול עדכנתי את ראש האופוזיציה, ושאלתי אותו: 'כשאתה מצהיר שישראל קורסת איך אתה חושב זה מתקבל אצל אויבינו?', הם שומעים ורואים וכותבים". לצד זאת, נתניהו הבהיר כי "עכשיו זו המשמרת שלנו והאחריות שלנו".

נתניהו הבטיח בהצהרתו: "נהדוף את הסכנות. עשינו זאת בעבר, ונעשה זאת גם פעם. נשקם את ההרתעה ונתקן את הנזקים שירשנו" והוסיף, "אויבי ישראל שחושבים שהוויכוח הוא שעת כושר- טועים בענק. אנו פועלים בכל הזירות. אנו עושים המון. בסוריה פעלנו נגד מטרות איראניות ונגד המשטר הסורי, בלבנון תקפנו תשתיות של חיזבאללה ובעזה הפלנו 50 טון פצצות".

תל אביב מפגינים נתניהו עצורים קניון עזריאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד