כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הוכנסה למיון

ניצולת השטפון: "נסחפתי מספר קילומטרים עד שנבלמתי בסלעים"

אחרי שעות רבות של חיפושים אחר שלושת הנעדרים בשיטפונות, אותרה אחת מהן, שי דהאן. היא פונתה לבית החולים, ובדרך תיארה את רגעי האימה: "נסחפנו עם הרכב, בתחילה שהינו ברכב וברגע שהוא התחיל להתמלא במים יצאנו מהרכב ונסחפנו, נס"

ניצולת השטפון: "נסחפתי מספר קילומטרים עד שנבלמתי בסלעים"
pixabay

אחרי שעות רבות של חיפושים אחר שלושה הנעדרים מהשיטפונות, נמצאה הבוקר (שלישי) אחת הנעדרות, שי דהאן, כשהיא עומדת על רגליה. מצבה הוגדר כפצועה קל.

דהאן, תחת הכרה מלאה, סיפרה: "נסחפנו עם הרכב, בתחילה שהינו ברכב וברגע שהוא התחיל להתמלא במים יצאנו מהרכב ונסחפנו, נסחפתי מספר קילומטרים כשהראש מחוץ למים עד שנבלמתי בסלעים".

מוקדם יותר סיפר אביה של שי לליאת רגב ברשת ב' כי שי יצאה מהרכב והתחילה להיסחף במים. בזכות בול עץ שנאחזה בו כל הלילה בגשם זלעפות ומים קפואים, הצליחה לשרוד ולהגיע למים רדודים. על הנעדרים הנוספים הוא מספר כי "האחות של החבר יצאה גם כן מהרכב, הן ראו וצעקו אחת לשנייה, הן לא הצליחו להתקרב - אחרי זה היא נעלמה לה, את החבר היא לא ראתה בכלל".

אביהם של האח והאחות הנעדרים גם הם אמר לכאן חדשות: "רגע לפני שהם נסחפו הם יצרו איתנו קשר ואמרו שיש מבול וערפל והם נסחפו בשיטפון התחלנו להתקשר ולהפעיל את כל העולם. משש בערב אתמול אני בחרדה ובדאגה ובתקווה".

טבריה נעדרים שטפונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד