ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אסון כבד

האחים סהר ומעיין עשור מטבריה נהרגו בשיטפון בערבה

במסגרת פעילות מאמצי איתור הנעדרים בשל השיטפונות, אותרו שתי גופות בנחל פארן. מותן נקבע על ידי גורמי הרפואה. מדובר צה"ל נמסר: "יחידות החילוץ איתרו את גופות שני הנעדרים מהשיטפון באזור צומת ציחור שבערבה"

האחים סהר ומעיין עשור מטבריה נהרגו בשיטפון בערבה
זירת האסון צילום: דוברות המשטרה

סוף מר: באירוע נעדרים בעקבות שיטפונות בנחל ציחור בכביש 40, אותרו שתי גופות בנחל פארן, ולאחר פעולות חילוץ מהשטח, נקבע מותן על ידי גורמי הרפואה. הקורבנות הם סהר ומעיין עשור מטבריה, בני 25 ו-18, שנספו בשיטפונות בערבה. כוחות משטרה גדולים ממרחב נגב ואילת בשיתוף צה"ל וגופי חירום והצלה נוספים, פעלו למעלה מ-20 שעות למצוא את הנעדרים.

הגופות נמצאו בנחל פארן, יותר מ-20 שעות לאחר שאבד קשר עם שלושה צעירים שנסחפו בשיטפון. הבוקר אותרה בחיים אחת משלושת הצעירים, שי דהאן בת 20 מטבריה, היא נמצאת במצב טוב ומאושפזת בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

נחל ציחור מתחבר עם נחל פארן, שם כאמור נמצאה הגופה. נחל פארן נשטף גם הוא אמש והעסיק את יחידת 669 של חיל האוויר, יחידות החילוץ וכיבוי האש בחילוצים מורכבים כאשר רוחב השטיפה הגיע בחלק מהמקומות ביותר מ-120 מטר. "זה אירוע טופוגרפי מורכב", אמר גורם מיחידת החילוץ לאתר Ynet.

תושבת טבריה שמקורבת למשפחה אמרה ל-ynet כי "כל העיר בחרדות ותפילות, צוות בית הספר שבו לומדת הבת הנעדרת, פתח חמ"ל נתונים ועדכונים, מנהלת בית הספר בקשר עם ההורים. השירות הפסיכולוגי בעירייה יצר קשר עם המשפחה ועומד לרשות התלמידים והמשפחה. מדובר במשפחה טבריינית ותיקה, הילדים הם מלח הארץ", אך בסופו של דבר השניים נמצאו ללא רוח חיים.

דרום נעדרים שטפונות גופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד