כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא מתחרט על הקניה

מאסק ימכור את טוויטר אם "יבוא האדם הנכון"

אילון מאסק התראיין לערוץ ה-BBC ודיבר על העומס בעבודה. "אני לפעמים ישן במשרד". הוא אמר שיש לו מקום על הספה בספרייה "שאיש לא הולך אליו". הוא גם התייחס לציוצים השנויים במחלוקת ואמר: "האם יריתי לעצמי ברגל עם ציוצים מספר פעמים? כן"

מאסק ימכור את טוויטר אם "יבוא האדם הנכון"
טוויטר צילום: Pixabay

קניית טוויטר הייתה "די כואבת", כך אמר אילון מאסק, בראיון ל-BBC. היזם המולטי-מיליארדר גם אמר שהוא ימכור את החברה אם יבוא האדם הנכון. מאסק, המנהל גם את יצרנית הרכב טסלה וחברת הלווין SpaceX, קנה את טוויטר באוקטובר האחרון ב-44 מיליארד דולר.

הראיון מהמטה של ​​החברה בסן פרנסיסקו נערך על רקע הפיטורים ההמוניים, מידע מוטעה והרגלי העבודה שלו. הוא הודה שהוא קנה את טוויטר רק כי שופט עמד להכריח אותו לבצע את הרכישה.

הוא אמר כי טוויטר תשנה את התווית החדשה שנוספה לחשבון ה-BBC מ"מדיה במימון ממשלתי" ל"ממומן באופן ציבורי". וזאת לאחר שהוא הורה לשנות תוויות של תאגידי תקשורת בטוויטר שלא במימון פרטי.

כשנשאל האם הוא מתחרט על רכישת טוויטר, הוא אמר ש"רמת הכאב הייתה גבוהה מאוד, זו לא הייתה איזושהי מסיבה, זה היה באמת די מלחיץ במהלך החודשים האחרונים", אבל אמר שהוא עדיין מרגיש שרכישת החברה היא הדבר הנכון לעשות.

הוא התייחס לעומס העבודה: "אני לפעמים ישן במשרד", הוא אמר, והוסיף שיש לו מקום על ספה בספרייה "שאיש לא הולך אליו". והוא גם התייחס לציוצים השנויים במחלוקת לפעמים ואמר: "האם יריתי לעצמי ברגל עם ציוצים מספר פעמים? כן".

"אני חושב שאני לא צריך לצייץ אחרי 3 לפנות בוקר", הוסיף.

מאסק אמר שרוב המפרסמים של טוויטר חזרו. הוא גם אמר כי לקצץ את כוח האדם מקצת פחות מ-8,000 בזמן שרכש את המשרד לכ-1,500 לא היה קל. הוא הודה שלא פיטר את כולם באופן אישי, ואמר: "אי אפשר לדבר עם כל כך הרבה אנשים פנים אל פנים".

עזיבתם של רבים ממהנדסי טוויטר מאז רכש מאסק את החברה עוררה חששות לגבי יציבות הפלטפורמה. הוא הודה בכמה תקלות, אבל הוא אמר שהאתר כרגע "עובד בסדר".

אילון מאסק טוויטר BBC

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד