ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
שבע שנים של חקירות

טראמפ בראיון סוער: "סעודיה רצתה לעזור לנו, ביידן העליב אותם"

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, התייחס לממשל ביידן כדי לתאר את מצב היחסים הנוכחי שלו עם סעודיה. טראמפ התייחס לתגובות על העמדתו לדין. בעוד שדמוקרטים רבים מכנים אותו "נורא" ו"אשם", היו כמה שהפתיעו אותו בטענה כי הוא חף מפשע

טראמפ בראיון סוער: "סעודיה רצתה לעזור לנו, ביידן העליב אותם"
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ התראיין ל'פוקס ניוז' ושפך אש וגופרית על ממשל ביידן. "תסתכל על ערב הסעודית, תראה מה קרה. הם אנשים נהדרים, הם רצו לעזור לנו. הוא הלך לשם, הוא קיבל אגרוף לאגרוף (במקום לחיצת יד). אתה יודע שחבטת האגרוף פירושה אל תלחץ את ידי כי היד שלך מלוכלכת. הם כל כך נעלבו, אתה מבין את זה?, אני לא רוצה ללחוץ לך את הידיים, בוא נלך עם אגרוף", אמר טראמפ לטאקר קרלסון בראיון.

טראמפ האשים את השמאל בהתנהלות סובייטיות לשעבר כדי לעצור אותו. המראיין טאקר קרלסון ציין כי נראה כי דמוקרטים כמו התובע המחוזי של מחוז ניו יורק, אלווין בראג, מנסים למנוע מטראמפ להגיע לבחירות הכלליות על ידי האשמתו בפשעים.

טראמפ הוסיף כי בעוד שדמוקרטים רבים מכנים אותו "נורא" ו"אשם", היו כמה שהפתיעו אותו בטענה שהוא חף מפשע.

הוא פנה למראיין: "תחשוב על זה, טאקר. עברתי שבע שנים של חקירות", הוא אמר, והוסיף כי לאחר שהדמוקרטים הצליחו בסופו של דבר להשיג שנים של החזרי מס שלו, הם יכלו למצוא מעט מאד דברים שאולי בעייתיים.

טראמפ, הנשיא האמריקני לשעבר הראשון שהוגש נגדו כתב אישום פלילי, אמר גם שהוא לא יבטל את ריצתו לבית הלבן אם יורשע ב-34 הסעיפים של זיוף רישומים עסקיים שהוגשו נגדו. "לא, לעולם לא אעזוב - זה לא הקטע שלי. לא הייתי עושה את זה".

טראמפ אמר גם שהוא לא רואה את ג'ו ביידן מתמודד לבחירה מחדש ב-2024: "אני חושב שזה כמעט לא מתאים לי להגיד את זה, אבל אני לא רואה איך זה אפשרי. וזה לא עניין של גיל, יש משהו לא בסדר. ראיתי אותו בטלוויזיה, אני לא חושב שהוא יכול", אמר טראמפ.

 

 

דונלד טראמפ ביידן סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד