כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
החזיק כלי נשק

שנתיים מאסר לנאצי על שליחת איומים לארגון יהודי

שנתיים מאסר בפועל לגבר נאצי על שליחת איומים לארגון יהודי. אנתוני האמר איים על הליגה נגד השמצה ב-2021. בחיפוש בביתו של האמר בדנטון נמצאו חולצות וכובעים רבים שהציגו מסרים וסמלים נאציים ואנטישמיים וכלי נשק

שנתיים מאסר לנאצי על שליחת איומים לארגון יהודי
צללית, אילוסטרציה צילום: freepik

גבר נאצי מדנטון - דאלאס - טקסס בארה"ב נידון ביום שלישי האחרון לשנתיים בכלא פדרלי בגין איומים על ארגון יהודי בהודעה מקוונת. אנתוני האמר, בן 34, הודה במאי 2022 כי איים נגד הליגה נגד השמצה.

האמר הודה ששלח הודעה מאיימת לליגה נגד השמצה דרך עמוד יצירת קשר באתר הארגון, כך לפי מסמכי בית המשפט. בהודעה שנשלחה ביולי 2021 נאמר: "בוא ומצא אותי. בוא אחרי. בוא לצוד אותי. זה אני. זה באמת אני. כל המידע שלי. אני אהרוג את כולכם החזירים הציונים. הרייך הרביעי. בקרוב".

יחד עם האיום, האמר גם רשם את שמו ואת כתובתו לשעבר בפלורידה כמידע ליצירת קשר בטופס. בחיפוש בביתו של האמר בדנטון נמצאו חולצות וכובעים רבים שהציגו מסרים וסמלים נאציים ואנטישמיים, כך עולה מרישומי בית המשפט. הסוכנים תפסו גם רובי סער, שריון גוף, מגן מהומות, חנית, חרב וכלי נשק נוספים.

איומים אחרים שאמר האמר נלקחו בחשבון במהלך גזר הדין שלו, כך מסר משרד התובע האמריקאי במחוז המזרחי של טקסס. האמר הודה שבשנת 2020, בזמן שהיה בפלורידה, הוא ביצע מספר שיחות ללשכתו של מושל פנסילבניה, טום וולף, וכאשר הצוות סירב להעביר אותו למושל, הוא איים להרוג את וולף וצוותו, כך דיווחה התקשורת המקומית.

"האמר האמין שהוא יכול לקדם את האג'נדה הזדונית שלו על ידי איומים להרוג ולשבש פעילות עסקית", אמרה התובעת האמריקאית בריט פיתרסטון בהצהרה. "בגלל זה הוא הולך לכלא ויענש. לאחרים שיעשו את אותו הדבר יהיה אותו גורל".

מעצרו של האמר התרחש במקביל לעלייה חדה באיומים אנטישמיים, הפחדה ופשעי שנאה. ארגון הליגה נגד השמצה דיווח על כמעט 700 פשעי שנאה נגד יהודים בשנת 2020. הארגון אמר שהוא גם קיבל דיווחים באותה שנה על יותר מ-2,000 מקרים של תקיפה, הטרדה וונדליזם נגד יהודים.

 

נאצי טקסס דאלאס איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד