כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מרגיש 'כמו מלך'

עלה על מטוס וגילה שהוא הנוסע היחיד במטוס

גבר שעלה על מטוס גילה שהוא הנוסע היחיד במטוס. פול ווילקינסון, בן 65, עלה לבדו על טיסה מפורטוגל לבלפסט באירלנד וטס שלוש שעות לבד עם צוות של שלושה דיילים. המטוס הטיס נופשים לפורטוגל וחזר לאירלנד ללא נוסעים כי לא היו כאלה, למעט אדם אחד

עלה על מטוס וגילה שהוא הנוסע היחיד במטוס
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

אדם מלנקשייר, אנגליה, הגיע לשדה תעופה לטיסה, והבין שהוא הנוסע היחיד בטיסה. פול ווילקינסון, בן 65, עלה על טיסה מפארו, פורטוגל, לבלפסט, אירלנד ב-30 במרץ, עם חברת התעופה Jet2. ווילקינסון הופתע שהוא האדם היחיד שקנה ​​כרטיס לטיסה באותו יום. הוא סיפר כי החברה הטיסה נופשים לפורטוגל, ולא היה מי שיחזור, רק הוא עצמו טס מפורטוגל לאירלנד.

בתחילה, וילקינסון חשב שהמטוס שלו עוכב או בוטל, מכיוון שלא היו נוסעים נוספים בשער כשהגיע. "דיברתי עם הדיילים שחיכו לקחת את הדרכונים, והם אמרו, 'הו, מר פול, אתה VIP היום, אתה טס לבד', הופתעתי מאד" אמר לתקשורת הבריטית. "חשבתי שהם צוחקים. חשבתי שהקדמתי או אחרתי. כל הזמן חשבתי שהם הולכים להגיד שהטיסה שלי בוטלה".

הטיסה הייתה כמו מטוס פרטי שלו. "צוות הקבינה חייך. הם כל הזמן קראו לי 'המלך פול' והרגשתי ככה" אמר. הטיסה בת שלוש השעות עלתה לווילקינסון בערך 143 דולר. אחד הקטעים הכי מצחיקים של היום, הוא אמר, היה כשהמטוס הגיע לבלפסט והמטען של ווילקינסון היה החלק היחיד בהוצאת המטען.

"בביקורת הדרכונים לא האמינו שאני היחיד שירד מהמטוס, שלושה מהם בדקו לי את הדרכון, אחד בדק ואחד החתים, הכל היה ברוח טובה".

דובר חברת Jet2 אמר: "אנו שמחים שמר ווילקינסון הצליח לחוות את שירות הלקוחות עטור הפרסים שלנו בסגנון VIP אמיתי. הטיסה שלנו לפורטוגל הייתה עמוסה במיוחד עם הרבה נופשים שמחים שיצאו אל השמש הפורטוגלית".

 

 

טיסה אירלנד פורטוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד