כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החליקו בעקבות הקרח

31 בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת בכביש 1; חלק נפלו לתעלה

תאונת שרשרת עם מעורבות של כ-10 כלי רכב התרחשה הלילה בכביש 1 בעקבות קרח שהצטבר על הכביש וגרם להחלקה. 31 מהמעורבים נפצעו באורח קל ופונו לבתי חולים ברחבי הארץ. חובש תיאר מהשטח: "מדובר בזירה קשה עם רכבים רבים, חלקם אף נפלו לתעלה בצידי הדרך" • תיעוד

31 בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת בכביש 1; חלק נפלו לתעלה
זירת התאונה בכביש 1 צילום: דוברות איחוד הצלה

בעקבות קרח שהצטבר הלילה (חמישי) על כביש 1, 31 בני אדם נפצעו באורח קל בתאונת שרשרת שבה היו מעורבים יותר מעשרה כלי רכב בכביש 1, סמוך למחלף ענבה לכיוון מערב. צוות מד"א פינה אותם לבתי החולים אסף הרופא בצריפין, קפלן ברחובות, שיבא בתל השומר, שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 02:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין מספר כלי רכב (למעלה מעשרה רכבים), בכביש 1 סמוך למחלף ענבה לכיוון מערב, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים, שמיר אסף הרופא, קפלן, שיבא, שערי צדק והדסה עין כרם, 31 פצועים קל עם חבלות.

דובי מייזל, סמנכ"ל מבצעים באיחוד הצלה שטיפל בזירת התאונה במחלף ענבה סיפר: "מדובר בזירה קשה עם רכבים רבים, חלקם אף נפלו לתעלה בצידי הדרך. מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו סיוע רפואי ראשוני לכ-35 נפגעים. אמבולנסים של איחוד הצלה פינו 10 נפגעים באורח קל. 20 נפגעים נוספים פונו באמבולנסים אף הם לבתי החולים במצב קל. 5 נפגעים נוספים טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית החולים".

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם-רפאלי שהיתה עדה לתאונה תיארה הלילה: "הערב ראיתי נס מתרחש מול עיני. עברתי בכביש 1 העולה לירושלים 5 דקות אחרי תאונת דרכים של מעל 10 רכבים וזה היה נורא! מלא קרח על הכביש, תינוקות וילדים על הידיים של הורים מבוהלים, מכוניות מנופצות חלקן בתעלה בצד הדרך, רפואה שלמה בע"ה בגוף ובנפש ל-31 פצועים קל".

 

תאונת שרשרת תאונה כביש 1 מחלף ענבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד