כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"התרעה אחרונה לפני הקריסה"

בחמאס מתרברבים: ישראל נכנעה ומונעת עליית יהודים להר הבית

"הם שונאים אחד את השני יותר מאשר השנאה בינינו לבינם". כך מס' 2 בחמאס על הפילוג בישראל בין תומכי ומתנגדי הרפורמה | בנוסף התרברב בכך שהצליח ארגונו להרתיע את ישראל ולגרום למניעת עליית יהודים להר הבית שאם לא כן ישראל היתה משתלטת על ההר

בחמאס מתרברבים: ישראל נכנעה ומונעת עליית יהודים להר הבית
עליית יהודים להר הבית צילום: Naama Stern/Flash90

סאלח אל-עארורי, מספר 2 בהנהגת חמאס נאם בפורום 'מגן ירושלים' שהתכנס בביירות בירת לבנון ואמר כי התגובה האחרונה של ההתנגדות מלבנון, הגדה המערבית, עזה ושטחי 48' הגנה על מסגד אל-אקצא והוכיחה שיש למסגד הזה אל ששומר עליו ועם ששומר עליו.

אל-עארורי, אמר בנאום כי ההתנגדות לא הייתה יכולה לשתוק על המראות באל-אקצא בשבוע שעבר ואם היא הייתה שותקת ולא הייתה תגובה, ישראל הייתה משתלטת על מסגד. לדבריו, התגובות של הציר הרתיעו את ישראל. הוא גם ציין בנאומו את כניעתה של ישראל בעניין מניעת עליית היהודים להר הבית בעשרת הימים האחרונים של חודש הרמדאן "ולא בשל מצפונה", כלשונו.

סאלח אל עארורי.

בכיר חמאס אל-עארורי הוסיף בנאומו כי ההתפתחויות בעולם נעות במהירות לטובת "ציר ההתנגדות". הוא הודה לאיראן על תמיכתה הפומבית בציר ובחמאס ודיבר ארוכות על הוויכוח הפנימי החסר תקדים בישראל: "זאת לא התרעה מוקדמת, אלא התרעה אחרונה לפני הקריסה".

הוא ציין את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על גל הטרור שאותו החל בדיבור על המחנה האחר בישראל ועל הסרבנות בצה"ל. אל-עארורי הוסיף כי מדינת ישראל מתחלקת היום בין מזרח לבין מערב: "מזרח דתי ומערב אירופי. הם שונאים אחד את השני יותר מאשר השנאה בינינו לבינם".

חמאס עלייה להר הבית הרפורמה המשפטית סאלח אל-עארורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד